18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Betfair exchange opkrævning af premium charges i mit tilfælde 21.000kr i gebyrer...

6 kommentarer
633 Visninger
Hvad gør man, hvis ens betfair exchange konto går i minus og betfair har taget 21.000 kr i gebyrer ?

Jeg opdagede i foråret, at min konto på mystisk vis gik i minus 15.000 og skrev til customer services, som sagde at det ville blive udlignet og ikke vidste hvorfor andet end det var noget med systemerne.

For en måned siden laver jeg en klage på det og får så at vide, at der 1 maj var sendt en mail, som jeg hånden på hjertet aldrig åbnede, da det lignede en reklame mail fra betfair, hvori der, fandt jeg senere ud af, stod " Vær opmærksom på, at hvis dine spil bliver ved med at være så succesrig som hidtil, kan du blive bedt om at betale premium charges" - meget overrasket spørger jeg en bekendt om han nogensinde har hørt om det og han siger at det må de ikke og at det kun bliver brugt til kunder der arbejder med programmer der laver køb salg på betfair exchange.

Jeg tabte 30.000 på betfair den anden dag og blev alligevel opkrævet 7900kr ekstra i premium charges dagen efter....

Er der nogle der har prøvet noget lignende og/eller ved om det er lovligt at betfair exchange kan gøre dette ????? og hvor kan man evt klage henne, både pga de urimelige esktra gebyrer, men ogsåp at det jo så bliver umuligt for mig fremtidigt at bruge betfair exchange.

Jeg var specielt fortørnet fordi jeg havde spurgt ind til det tidligere på betfairs customer service chat og intet fået at vide om mail sendt 1 maj, hvorefter jeg fortsatte spillet, man skal eddermeme være dygtig hvis man skal lave iverskud på betfair exchange hvis de modregner nu knap 23.000kr i i gebyrer, det er jo noget nær eneste sted man indtil nu kunne spille uden at blive restrikteret.

Her er hvad min bekendte skrev om de premium charges :

" Men helt sindssygt at dit manuelle spil kan sammenlignes med robot-spil.
Robot-spil tjener formuer på at ligge døgnet rundt og købe+sælge... tjener f.eks på samtlige heste i samtlige løb.... kort fortalt fordi kunderne køber til for lave odds I.f.t. slut odds.

Disse kunder vil de gerne have en part af deres automatisk genererede gevinster.
Reglen er lavet udelukkende på grund af disse SOFTWARE kunder.

Ja det er reelt svinagtigt ikke at være tilfreds med 5 % af hele din omsætning

Men du er fandengalemig ikke et software program ... og skal ikke straffes som et sådant."

6 Kommentar

Tilføj kommentar