18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Unibet udbetalte mine 30.000 kr., selv om de vidste at der var noget galt !

205 kommentarer
53 Visninger
=================================
MODERATOR EDIT D. 1. FEBRUAR 2010
Der henvises til yderligere præcisering af centrale forhold i sagen i indlæg #101 og frem
=================================
For ca 14 dage siden fik jeg en mail fra Unibet, hvor de skrev at de havde udbetalt 30.000 kr. fra min konto til en bankkonto i Handelsbanken i Sverige. Jeg var selvfølgelig meget forbavset over dette og efter utallige mails og telefonsamtaler med deres "kundeservice" var Unibets holdning klar:

"Der er nogen der har 'hacket' din konto. Det er ikke vores problem. Du må selv kontakte det danske politi og få dem til at starte en efterforskning. Hvis de kontakter os kan det være at vi vil deltage i efterforskningen"

Det interessante var at jeg fik en intern udskrift af min Account History og der stod der ordene "RISK: Account name does not match punter name" dvs. de var godt klar over at der ikke var overensstemmelse mellem mig og den person de udbetalte til !

Er det ikke Unibets primære opgave at sikre deres kunders penge? Hvorfor er det MIG der har problemet? For mig at se kan en svensk Unibet ansat lige så godt have udbetalt pengene til sig selv! Ingen hos Unibet gider undersøge det.

Jeg har meldt sagen til politiet (Det Nationale IT Efterforsknings center NITEC), men jeg har fuld forståelse for at de sikkert har andre større og vigtigere sager - det er næppe en sag de vil ofre meget tid på.

DETTE KUNNE LIGE SÅ GODT VÆRE SKET FOR DIG !

Kære venner, hvad gør jeg?

mvh
Ellesoe

205 Kommentar

Tilføj kommentar