VM i cykling 2018 - optakt: Bjergrytterne får chancen i Innsbruck
35 kommentarer
779
Visninger
Denne tråd er relateret til VM i cykling 2018 - optakt: Bjergrytterne får chancen i Innsbruck
Ift Valverde tænker jeg at netop Enric Mass gennembrud i år, kan blive til Valverdes fordel. Han burde jo kunne sidde med hele vejen og med lidt held kunne køre Valverde ind til det sidste stød. Normalt ville en rytter som Mass vel køre sin egen chance, men Valverde har bare en helt unik position i spansk cykling, og med Mass alder taget i betragtning, er der jo rigeligt med år til at vinde selv, og jeg tror faktisk de fleste i hans alders gruppe af spaniere, nærmest ville betragte det som en ære at "få lov" til at køre Valverde i stilling til et VM.
Ift Nibali, har han nu ikke bare været ude og melde sig selv på 80-90%, men endda peget på at holdet bør satse hel hjertet på Gianni Moscon:
http://sport.tv2.dk/cykling/20…
Jeg har hele tiden syntes som dig at hans udtalelser har virket som røgslør for at kunne komme "fra baghjul", men jeg synes sgu det begynder at lugte af en reel udmelding. At den brækkede ryg hvirvel rent faktisk har kostet mere end man umiddelbart troede den ville komme til.
Gianni Moscon står lige nu til odds 21 for sejr og odds 6.50 for top 3, på Unibet, hvilket ligner markedets højeste lige nu. Hvis Italienerne beslutter sig for at køre for ham, og Nibali er med på det, så synes jeg det er højt og børe holde værdi.
Hvad siger du til Moscon/Nibali?