18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Informationer Holdet.dk SuperLigaen Efterår 2011

73 kommentarer
1 Visninger
Hey alle...

Der er igen-igen blevet tid til en gruppe på Holdet.dk, hvor det er SuperLigaen, som der endnu en gang er blevet målet for denne pulje for BetXpert brugere.

Puljens navn: BetXpert / Sportingbet SuperLigaen Efterår 2011
Kodeord: wolves
Pris for deltagelse: 150 kroner.

Pengene overføres til Spar Nord Bank
Reg. nr.: 9296
Konto nr.: 4568049476

Sportingbet har smidt lidt ekstra i puljen, hvor der er flg. ekstrapræmier til top5 i den samlede stilling.

1. 2 stk fodbold billetter til en Wolves hjemmekamp inklusiv fly og hotel
2. 1500 kroner på en SB konto
3. 1000 kroner på en SB konto
4. 500 kroner på en SB konto
5. 250 kroner på SB konto

Det er en valgfri kamp i 2012, så vidt det kan lade sig gøre. Wolves møder bl.a. Liverpool, Man. Utd, Man. City og Arsenal i foråret 2012, så der er gode muligheder for at komme til at se en rigtig god kamp.
For at være berettiget til 1. præmien, så skal man have en Sportingbet konto.

Når I overfører penge til puljen, så bedes I venligst at anføre jeres holdnavn som tekst, så jeg kan se, hvem der har betalt, og hvem der ikke har.

Hvis det ikke bliver anført noget, eller det ikke er muligt, så send mig en PM (Mike Larsen) eller en mail (mike@betxpert.com) med disse informationer, så jeg kan tjekke af, hvem der er med i puljen.

Det skal være så, at jeg kan se pengene på kontoen om lørdagen, hvor SuperLigaen starter igen (16. juli), ellers vil holdet blive fjernet fra puljen.

For hurtigere udbetaling, så vil jeg gerne have, at folk sender deres bankoplysninger.
Selvom jeg har modtaget dem i tidligere sammenhæng, så send dem igen, da jeg sletter alt omkring en turnering, når den er færdigspillet, så jeg ikke har det liggende på computeren
Har jeg dem alle sammen, så kan det klares på kort tid, og det minimerer sandsynligheden for, at man glemmer at sende, når tiden er til det.

/Mike Larsen

73 Kommentar

Tilføj kommentar