18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Informationer Holdet.dk Fodbold EM 2012...

89 kommentarer
3 Visninger
Hey alle...

Der er igen-igen blevet tid til en gruppe på Holdet.dk, hvor det er Europamesterskabet i fodbold, som der er blevet målet for denne pulje for BetXpert brugere.

Puljens navn: BetXpert / Sportingbet EM 2012
Kodeord: Helenius
Pris for deltagelse: 150 kroner.

Pengene overføres til Spar Nord Bank
Reg. nr.: 9296
Konto nr.: 4568049476

Puljen vil blive fordelt mellem de 10 bedste i gruppen – denne fordeling regner jeg lige lidt på, og så vil den også komme op. Dog tillader jeg mig at trække de 69 kroner fra puljen, som mit hold har kostet. Jeg skulle have et guldhold for at få lov til at oprette gruppen til os, mens I andre skulle kunne vælge et gratis hold og deltage i spillet.
Denne gang har Sportingbet valgt at smide 5.000 kroner ekstra i puljen, hvilket sandsynligvis kan tiltrække lidt ekstra deltagere.

Fordelingen af de 5.000 kroner bliver følgende:
1. præmie: 1750 kroner
2. præmie: 1250 kroner
3. præmie: 750 kroner
4. præmie: 500 kroner
5. præmie: 250 kroner
Derudover 500 kroner til den bruger med bedste runde.

Når I overfører penge til puljen, så bedes I venligst at anføre jeres holdnavn som tekst, så jeg kan se, hvem der har betalt, og hvem der ikke har.

Hvis det ikke bliver anført noget, eller det ikke er muligt, så send mig en PM (Mike Larsen) eller en mail (mike@betxpert.com) med disse informationer, så jeg kan tjekke af, hvem der er med i puljen.

Det skal være så, at jeg kan se pengene på kontoen om fredagen, hvor EM starter (8. juni), ellers vil holdet blive fjernet fra puljen.

For hurtigere udbetaling, så vil jeg gerne have, at folk sender deres bankoplysninger.
Har jeg dem alle sammen, så kan det klares på kort tid, og det minimerer sandsynligheden for, at man glemmer at sende, når tiden er til det.

Hvis der er spørgsmål, så stil dem endelig, så det kan være på plads inden, at vi starter spillet.

/Mike Larsen

89 Kommentar

Tilføj kommentar