18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Ti stjernefrø, der kan bryde igennem i Premier League 2018/2019

37 Visninger
Ang. Phil Foden:
Jeg synes det ligner et rigtig fint spil. Risikoen ved spillet er at Guardiola sidste sæson måske fandt ud af at man ikke kan satse på alle turneringer med den faste startopstilling hele sæsonen, og at han måske derfor længere hen i sæsonen vil benytte Foden i Premier League for at spare nogle af stjernerne til Champions League.
Det kræver dog at City er meget langt foran i PL-tabellen, og det tvivler jeg på sker.

Det der er rigtig positivt for spillet som jeg ser det, er indkøbet af Mahrez. I første omgang da man indkøbte Bernardo Silva var han nemlig tiltænkt en rolle på den centrale midtbane som afløser for Silva/De Bruyne. Man endte dog med at være tyndt besat på den offensive wing, hvorfor han fik sine kampe her.
Nu er Mahrez så inde for at spille højrekanten, hvilket betyder at man er godt dækket ind der. Bernardo skal så sandsynligvis spille den centrale midt når Silva eller De Bruyne skal have en pause, og dermed rykker Foden ned som 4. valg. Bernardo spillede i øvrigt fremragende på positionen i Community Shield.

Tilføj kommentar