18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

MLS 2019: Få det komplette overblik med kæmpe optakt

14 kommentarer
132 Visninger
@ Rasmus G

Du har simpelthen overgået dig selv! Fantastisk optakt, hvor du får dækket alle holdene ind så både folk der er "nye" i ligaen kan danne sig et rigtigt godt overblik, og blive "klædt på" til MLS, og samtidigt masser af gode inputs og observationer omkring både holdene, deres nye signings og træner skifterne. Hele vejen igennem et "Must Read" og som man lige skal huske at hive i favoritter, så man kan "slå op" i løbet af sæsonen når der lige skal nogle facts på plads!
Jeg letter lige på hatten og takker for en kanon optakt!

Det er svært at finde nogle punkter at uddybe som ikke allerede er redegjort for, så jeg vil i stedet for lige bidrage med lidt omkring den "nye Martinez" da jeg i nat sad og så Concacaf champions league retur kampen mellem Atlanta og Heradiano. Første kamp endte med et 3-1 nederlag til Atlanta, så på hjemmebane var der lagt i kakkelovnen, og hjemmeholdet skuffede ikke.
Således skulle der kun gå 45 sekunder, før "gamle Martinez" lynede og bragte værterne på 1-0, og herefter var det "business as usual", med et næsten 90 minutters konstant stormløb mod Heredianos mål. Atlanta vandt kampen 4-0 og er dermed videre.
"Nye Martinez" var i den grad en sand fornøjelse kampen igennem selvom han ikke fik scoret. (Han brændte næsten lige så mange chancer som Almiron plejede at gøre i åbent spil, så også der er afløseren på plads ).
Han viste speed, teknik på et afsindigt højt niveau, og skal man kunne læse noget om ham ud fra den kamp, må det være at de har en afløser på plads, der ikke bare kan udfylde Almirons sko, men endda udvide dem til et par numre størrer.
Frank De Boer var tro imod sin filosofi og i en aggressiv 3-4-3, blev de spillet under tæppet med det besnærende offensive pasnings spil, vi har lært at kende som Atlantas varemærke. Barco Startede på den højre side af "gamle Martinez" i 3 mands angrebet, og skuffede absolut heller ikke, og leverede to assists. De virker mere end klar til en ny sæson, det eneste der naturligvis skræmmer lidt, er historien om Toronto fra sidste sæson, som jo satsede alt på CCCL og endte med at måtte betale en høj pris i ligaen. Jeg tror dog stadig at de bliver meget svære at bide skeer med over en hel sæson, når man ikke engang kunne se at de havde mistet Almiron.
Og så ser jeg frem til at du får hul på spilforslagene til de enkelte kampe.

531

Odds 7 på Atlanta som mestre, holder værdi i min bog, og lige så Josef Martinez som topscorer til odds 4.50 Begge odds hentet fra bet365.

14 Kommentar

Tilføj kommentar