Mener bestemt at Holger Kristiansen på Odds1 engang har udtalt, at han endnu ikke har startet et firma (Bold.dk, Bet24) der har givet underskud. Desværre har jeg ikke kunnet fremtrylle det via web.archive.org.
I stedet fandt jeg dette lidt interessante svar fra Holger K til en bruger fra 2011 - altså før Bet25 blev startet: >>>Vil selskaber, der opnår licens kunne fortsætte deres politk med personlige limits over for vindende spillere? Sten >>>(svar fra Kristiansen) Godt spørgsmål, Sten. Der er ikke noget i de nuværende lovsæt, der direkte behandler dette. Desværre har de danske lov-magere haft mest fokus på ludomani, når de har tænkt "forbruger-beskyttelse". Så umiddelbart tror jeg ikke der sker ændringer der. MEN, alene det at det bliver dansk lovgivning - betyder jo at vi, som danske forbrugere, har helt anderledes muligheder for at "klage" og bringe "medier i spil", hvis man bliver behandlet dårligt (= får alt for uacceptable limits).
I stedet fandt jeg dette lidt interessante svar fra Holger K til en bruger fra 2011 - altså før Bet25 blev startet:
>>>Vil selskaber, der opnår licens kunne fortsætte deres politk med personlige limits over for vindende spillere?
Sten
>>>(svar fra Kristiansen)
Godt spørgsmål, Sten. Der er ikke noget i de nuværende lovsæt, der direkte behandler dette. Desværre har de danske lov-magere haft mest fokus på ludomani, når de har tænkt "forbruger-beskyttelse". Så umiddelbart tror jeg ikke der sker ændringer der. MEN, alene det at det bliver dansk lovgivning - betyder jo at vi, som danske forbrugere, har helt anderledes muligheder for at "klage" og bringe "medier i spil", hvis man bliver behandlet dårligt (= får alt for uacceptable limits).