18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Vinder af Ballon d´Or 2020: Messi/Ronaldo/Lewandowski

2 kommentarer
79 Visninger
Et rigtig fint tip, som jeg også har kigget på længe, og med EM og Copa aflyst giver kæmpe værdi i min verden. Dette gør blandt andet at vi nok undgår en overraskende vinder som Luka Modric , der vandt for et par år siden nærmest udelukkende på grund af VM.

Jeg har dog valgt at gå lidt anderledes til bettet. Jeg er gået højt på Messi og bare nøjedes med at Safebette Ronaldo, Mbappe og Lewa.
Skulle titlen kåres her og nu ville Messi nok vinde med længder, men Champions League kommer selvfølgelig også til at tælle en del. Han har (igen) i år været outstanding! Og hans evige konkurrent er altså blevet 35.
Ronaldo er stadig verdensklasse ja, men er altså gået et niveau ned i forhold til tidligere.
Jeg frygter nu nok mere Mbappe, men det kræver som sagt nok at PSG som minimum vinder CL, eller måske når finalen.
Personligt ser jeg absolut ikke Lewa som en kommende vinder. (Han er simpelthen for Usexet!) men vinder Bayern rub og stub og han fortsætter de utrolige scoringer er det da ikke utænkeligt. Samtidig er odds 31 så tilpas højt at det ikke kræver det store indskud for at gardere sig. Det er i hvert fald et langt bedre odds end eksempelvis Haaland til odds 23, som jo ikke kan vinde CL mere.

Men rigtig flot tip som jeg tror giver flot værdi, uanset hvordan du så spiller den!😇
Denne tråd er relateret til Vinder af Ballon d´Or 2020

2 Kommentar

Tilføj kommentar