Heey
Her til aften sidder jeg og kigger på lidt væddemål.
Betfair oddset lå på 1,50 for at der kommer 311-330 hjørnespark i hele EM.
Det skal siges jeg med det samme har spillet de units jeg nu kunne på det og oddset i skrivende stund ligger på 1,37.
Nå nu til hvorfor det er et godt væddemål.
Der har indtil videre været præcis 308 hjørnespark i turneringen - Hvilket vil sige væddemålet er vundet hvis kamp ender mellem 3-22 hjørnespark.
Der er indtil videre spillet 30 kampe ved EM 2008. De 308 hjørnespark delt med 30 kampe giver et gennemsnit på 10,3 pr kamp.
Den laveste er endt på 3 hjørnespark, og den højeste på 17 hjørnespark.
Jeg vil gå så langt som at give 95 % chance for at det går hjem. Med et odds på 1,37 som vi ser nu giver det en betvalue på 130,15 %.
Uden tvivl 1 af årets bedste væddemål indtil videre.
Her til aften sidder jeg og kigger på lidt væddemål.
Betfair oddset lå på 1,50 for at der kommer 311-330 hjørnespark i hele EM.
Det skal siges jeg med det samme har spillet de units jeg nu kunne på det og oddset i skrivende stund ligger på 1,37.
Nå nu til hvorfor det er et godt væddemål.
Der har indtil videre været præcis 308 hjørnespark i turneringen - Hvilket vil sige væddemålet er vundet hvis kamp ender mellem 3-22 hjørnespark.
Der er indtil videre spillet 30 kampe ved EM 2008. De 308 hjørnespark delt med 30 kampe giver et gennemsnit på 10,3 pr kamp.
Den laveste er endt på 3 hjørnespark, og den højeste på 17 hjørnespark.
Jeg vil gå så langt som at give 95 % chance for at det går hjem. Med et odds på 1,37 som vi ser nu giver det en betvalue på 130,15 %.
Uden tvivl 1 af årets bedste væddemål indtil videre.