18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Dronningens nytårstale 2010

10 kommentarer
2 Visninger
Ja, så nærmer vi os med hastige skridt det nye år, og derfor skal vi til at gøre os klar til et kvarters snak fra Dronningen - en snak, der kan krydses med et par spil om, hvad hun nævner.
I stil med sidste år oprettes der derfor en tråd, hvor folk kan man velbegrundede forslag.

Jeg har lagt et brugertip ud. Det går på, at Dronningen siger ordet "Verden". Fås til odds 1,15 hos Scandic, hvilket er noget over alle andre.

Desuden mener jeg, at der er værdi i ordet "2011" til odds 1,10 hos Nordicbet og Betsafe. I de seneste ni års tale er det kun 2002, at hun ikke har nævnt næste år. Således er næste år blevet nævnt de seneste syv år i træk. I tre ud af de seneste fem år er næste år blevet nævnt to gange. Jeg tillæger det 93-95 % sandsynlighed for, at "2011" bliver nævnt, hvilket giver en lille værdi.

Ellers skal man som sædvanlig lade være med at falde i "Søens Folk"-fælden. Hun har i hvert fald ikke nævnt dem de seneste ni år, og jeg mener, at en bruger tidligere har påpeget, at det var HM Dronningens fader, der nævnte Søens Folk. Hvis oddset er tilstrækkelig højt, kan der naturligvis alligevel godt være værdi i det.

10 Kommentar

Tilføj kommentar