18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Wimbledon herrer 2019: Hvem vinder årets tredje grand slam?

84 kommentarer
3958 Visninger
Jeg har fortsat nogle spil til i dag som kan findes i tennistråden for uge 26.
Derudover tager jeg følgende spil til i morgen:

Granollers-Pujol over Humbert til odds 2,10 hos Bethard (CV: ca. 50 %)
Synes det ligner et tæt opgør, og odds er da også svunget fra at have Granollers som favorit, til at det nu er Humbert. Granollers har vist rigtig stærk græsform i denne sæson, er gået flot igennem kvalen og tog en solid sejr i første runde over Sonego der ellers kommer fra turneringssejr i Antalya.
Humbert tog en imponerende sejr over Monfils, der dog var nødt til at trække sig med skade, så det er svært at vurdere hans niveau på baggrund af den kamp. Han har været favorit i flere græskampe denne sæson, men er alligevel blot 4-4 på underlaget, hvilket ikke er optimalt.

Verdasco over Edmund til odds 2,40 hos Bethard og Unibet (CV: 44-45 %)
Verdasco er helt sikkert bedst på grus, men kan bestemt også spille græs. Han slog i første runde en ellers stærk græsspiller Majchrzak, og har tidligere været i kvartfinalen i turneringen her. Han har ikke imponeret ved Wimbledon de seneste år, men det har også været mod svære modstandere.
Edmund er rigtig dygtig på hurtige underlag, men har alligevel ikke de store resultater på græs - og ikke i Wimbledon. Han er på hjemmebane og får nok rigtig fin opbakning, men Verdasco har indbyrdes overtag med 2 sejre ud af 2 opgør i år og sidste år.

Medvedev - Popyrin over 3,5 sæt til odds 1,88 hos Unibet (CV: 55-56 %)
Begge spillere server godt og har en spillestil der passer fint til græsset, så vi kan sagtens ende med nogle tætte sæt. Medvedev er overall bedst, og han er også berettiget stor favorit, men jeg tror godt Popyrin kan hænge på her.

84 Kommentar

Tilføj kommentar