Jeg åbner denne tråd med henblik på at vi kan skrive når vi finder noget interessant i PDCs kalender for 2015
Hvis jeg kommer til at lægge foreslåede spil i tråden bliver det med fortsættelse af mit regnskab fra Premier League tråden.
20 spil, 8 vundet, 11 tabt 1 void TB 114,44%
I dag fredag afsluttes
2015 Dubai Duty Free Darts Masters
Turneringen afholdes for 3. gang. Top 6 fra PDCs Order of Merit + to uddelte wild-cards deltager i turneringen.
Van Gerwen vandt både sidste år og forrige år.
De to Wild cards til årets turnering var givet til Stephen Bunting og Raymond van Barneveld.
I går blev kvartfinalerne spillet. Her vandt van Gerwen 10-8 over van Barneveld. Adrian Lewis vand 10-9 over Bunting. Phil Taylor vandt 10-5 over Peter Wright og Gary Anderson vandt 10-8 over James Wade.
Fredagens semifinaler:
kl. 18.00 Phil Taylor v Gary Anderson 1,90 1,90
kl. 19.00 van Gerwen v Adrian Lewis 1,36 3,20
Herefter finale
Der spillet bedst af 21 legs i både semifinaler og finale.
Det er en $175.000 turnering og til den der kan lave en 9-darter er der en Mercedes Benz CLK 250
I gårdsdagens kvartfinaler havde både Anderson, Wright og Barneveld 6 perfekte darts i forsøget på en 9 darter og Anderson havde en 170 lukning mod Wade.
Der er desværre ikke dansk tv på eventen i Dubai
Hvis jeg kommer til at lægge foreslåede spil i tråden bliver det med fortsættelse af mit regnskab fra Premier League tråden.
20 spil, 8 vundet, 11 tabt 1 void TB 114,44%
I dag fredag afsluttes
2015 Dubai Duty Free Darts Masters
Turneringen afholdes for 3. gang. Top 6 fra PDCs Order of Merit + to uddelte wild-cards deltager i turneringen.
Van Gerwen vandt både sidste år og forrige år.
De to Wild cards til årets turnering var givet til Stephen Bunting og Raymond van Barneveld.
I går blev kvartfinalerne spillet. Her vandt van Gerwen 10-8 over van Barneveld. Adrian Lewis vand 10-9 over Bunting. Phil Taylor vandt 10-5 over Peter Wright og Gary Anderson vandt 10-8 over James Wade.
Fredagens semifinaler:
kl. 18.00 Phil Taylor v Gary Anderson 1,90 1,90
kl. 19.00 van Gerwen v Adrian Lewis 1,36 3,20
Herefter finale
Der spillet bedst af 21 legs i både semifinaler og finale.
Det er en $175.000 turnering og til den der kan lave en 9-darter er der en Mercedes Benz CLK 250
I gårdsdagens kvartfinaler havde både Anderson, Wright og Barneveld 6 perfekte darts i forsøget på en 9 darter og Anderson havde en 170 lukning mod Wade.
Der er desværre ikke dansk tv på eventen i Dubai