Helt igennem fantastisk optakt Highroller. Fremragende måde du har komponeret denne optakt på. En ting jeg dog allerede nu kan sige jeg er uenig med dig i er Lars Christiansens chancer. Selv som håndboldspiller var han en af de mere stive fløje i sin måde at bevæge sig på (om end en formidabelt skarp afslutter - hjælper ham dog næppe her). Jeg har absolut ingen forventer til, at han kan danse. Det kan siges, at han er vant til tv, men desværre er han måske Danmarks kedeligste håndboldekspert/kommentator. Gør alt for ikke at lave fejl og siger typisk kun de mest åbenlyse ting når de bruger ham som ekspert. I mine øjne er han fuldstændig uden karisma foran skærmen - stik modsat Daniel Svensson som de fleste VMD-fans husker ganske godt.
Én ting ærgrer mig dog. Synes det er lige konservativt nok at skulle dække sig ind med hele 6 placeringer i dine predictions. Jeg kan godt forstå du ikke laver en decideret rangliste da det er så åbent. Men du burde i min optik godt kunne nøjes med 3 placeringer til at dække dig ind :-P
Én ting ærgrer mig dog. Synes det er lige konservativt nok at skulle dække sig ind med hele 6 placeringer i dine predictions. Jeg kan godt forstå du ikke laver en decideret rangliste da det er så åbent. Men du burde i min optik godt kunne nøjes med 3 placeringer til at dække dig ind :-P