18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Verdens Bedste Fodboldrejse 2014

22 kommentarer
4 Visninger
Kære alle,

Jeg er desværre nødsaget til at sælge min plads på 'Verdens Bedste Fodboldrejse 2014', da jeg ikke selv har mulighed for at deltage.

Danske Spil har chartret sit eget fly og med på turen er et antal vindere af Danske Spils konkurrencer samt en række store personligheder, hvor blandt andet nuværende landstræner Morten Olsen og tidligere landstræner Sepp Piontek har været med.

Danske Spil skriver følgende:
"På Verdens Bedste Fodboldrejse skal du rundt og se 3 kampe i 3 europæiske lande på 3 dage, fra 4.-6. april. Hvis det lyder som et hårdt program, så har du helt ret. Det bliver en intens tur, hvor fodbolden vil være i højsæde. Men bare rolig. Vi har booket hotelværelser til dig. Vi har sørget for at maden står klar på hele turen. Vi har sørget for at en lang række fodboldkendisser vil underholde på turen. Og vi har selvfølgelig booket dit helt eget privatfly med tilhørende personale. Så du skal ikke gøre andet end at nyde det hele."

Kampprogrammet er endnu ukendt - men kampen i England bliver efter al sandsynlighed Manchester City - Southampton.

Rejsen har en værdi på 20.000 kroner, og og den sælges til højestbydende - eller ved et tilfredsstillende bud.

Højeste bud pt. er 6.500 kr.

Med venlig hilsen
Patrick

22 Kommentar

Tilføj kommentar