V5-Blanken: V5-5: 3 DANCE PHOTO(15%) -Jeg tager en chance og blanker min storfidus i aften, i et meget åben hoppeløb kan den ligeså godt vinde som nogen anden! Som jeg har skrvet under V/P-klubben så er det en hest som er klart bedre end sine seneste resultater og jeg bliver slet ikke overrasket hvis den vinder, men selvfølgelig skal der lidt held til.
V5-luringen: V5-4: 2 H.R.ON LINE(8%) -Har jeg faktisk okay fidus til. Er hurtig fra start og hvis den skulle få et godt rygløb undervejs, fx ryg på den evt førerhest nr. 1 TYSON NOVEMBER er det slet ikke umuligt at den servere en overraskelse hvis den skulle frit på opløbet!
Spilstop V5-1: ca. 20.20(løb 6)
V5(ligesom alla de andre spilleformer) kan både spilles og ses direkte på danskespil.dk under dantoto.
Held og lykke til i som evt vælger at følger spillet :)
Og kom gerne med spørgsmål eller kommentare hvis det skulle være tilfældet, så svarer jeg tilbage så godt jeg nu kan.
V5-1: 2,3,4,7
V5-2: 1,2,3,9,12
V5-3: 6,9
V5-4: 1,2,9
V5-5: 3 DANCE PHOTO
= 120 rækker
V5-Blanken:
V5-5: 3 DANCE PHOTO(15%)
-Jeg tager en chance og blanker min storfidus i aften, i et meget åben hoppeløb kan den ligeså godt vinde som nogen anden! Som jeg har skrvet under V/P-klubben så er det en hest som er klart bedre end sine seneste resultater og jeg bliver slet ikke overrasket hvis den vinder, men selvfølgelig skal der lidt held til.
V5-luringen:
V5-4: 2 H.R.ON LINE(8%)
-Har jeg faktisk okay fidus til. Er hurtig fra start og hvis den skulle få et godt rygløb undervejs, fx ryg på den evt førerhest nr. 1 TYSON NOVEMBER er det slet ikke umuligt at den servere en overraskelse hvis den skulle frit på opløbet!
Spilstop V5-1: ca. 20.20(løb 6)
V5(ligesom alla de andre spilleformer) kan både spilles og ses direkte på danskespil.dk under dantoto.
Held og lykke til i som evt vælger at følger spillet :)
Og kom gerne med spørgsmål eller kommentare hvis det skulle være tilfældet, så svarer jeg tilbage så godt jeg nu kan.
/zola25