18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

To gode billetter til Barca - Espanyol den 12/13.12.2009 sælges

Hej alle,

jeg har to billetter til ovenstående stort set udsolgte lokalbrag. Billetterne er IKKE købt på det sorte marked, og jeg sælger dem da jeg selv har fået svært ved at komme afsted. Prisen er den samme som jeg har givet euro 94,00 pr. stk / total euro 188,00 eller dkk 1400,00 i alt.

Hvis der skulle sidde nogen som gerne vil afsted, men ikke helt selv kan arrangere en tur til Barcelona, så kan jeg godt være behjælpelig med dette - Dette naturligvis også bare til kostprisen, hvilken ligger på ca. dkk 2300 - 2500 pr. person med fly tur/retur til/fra Kbh, 2 overnatninger i Barcelona og selvfølgelig inklusiv nævnte billetter. Prisen variere lidt efter hvor godt hotel man ønsker, beliggenhed mm.

Det kan siges at billetterne er til langsiden på 2. etage af tribunen, men i alt 3 etager.

Jeg høre meget gerne i en PM. eller i tråden her.

PS. Betxpert, håber denne er i orden, da jeg ikke forsøger at tjene penge, blot er havnet i en uheldig situation.

Tilføj kommentar