18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Superligaen, forårs-optakt 2012

Jeg må erklære mig enig langt hen ad vejen... FCK ser for mig ud til igen at være niveauer over konkurrenterne ovenpå deres forstærkninger samtidig med at især OB ser ud til at være gået yderligere ned...
Derudover synes jeg det generelt set ligner at holdene er kommet svagere igennem vinterpausen... HB Køge ligner som du skriver nogle der har indstillet sig på at rykke ned, mens OB, AaB og til dels Horsens og ser ud til at få svært ved at leve op til efteråret (selvom der for nogle ikke er så meget at leve op til) med den trup de kommer til foråret med...
Jeg tror faktisk at det kommer til at blive Brøndbys forår for en gangs skyld... Man skal passe på med at forvente noget af dem, men for mig er de kommet godt igennem vinteren (hvis man ser bort fra snakken i medierne om deres likviditet)... De har fået en fremtidens mand i angrebet, som sammen med Agger måske kan være det deres ellers rigtig gode midtbane mangler...
Deres akilleshæl er selvfølgelig defensiven, men jeg forstår godt dispositionen med ikke at få ud at hente igen - Stenderup kan være fremtidens mand og Goodson er lige hentet ind og det vil give et meget dårligt billede at erstatte ham allerede...

Og så ser jeg ligesom dig også at FC Nordsjælland er kommet rigtig godt igennem - og måske er det nok til at bibeholde deres noget uventede placering der måske er kommet fordi de har overpræsteret... Og så har Lyngby altså for mig et rigtig spændende hold... Det ligner de satser benhårdt på at blive og vil ikke tabe uden kamp... Men om det er nok er svært at sige...

Mit forsigtige bud på slutstillingen må blive noget i retningen af:

1. FC København
2. FC Nordsjælland
3. FC Midtjylland
4. AGF
5. AC Horsens
6. OB
7. Brøndby
8. Silkeborg
9. AaB
10. SønderjyskE
11. Lyngby
12. HB Køge

Så ikke ret langt fra din slutstilling...
Denne tråd er relateret til Superligaen, forårs-optakt 2012

3 Kommentar

Tilføj kommentar