18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

PokerStars = Bøvl, bøvl og endnu mere bøvl.

10 Visninger
I en blanding af frustration over et bureaukrati (bevidst/ubevidst) poker-selskab og et spørgsmål om "kan det virkelig passe, at det skal være så svært at få sine penge", samt en "advarsel" til andre, som overvejer at blive kunde hos Pokerstars, smider jeg lige her mine erfaringer med netop Pokerstars:

Kort fortalt:
Jeg opretter en konto. Indbetaler lidt penge med visakort A. Finder ud af, at jeg ikke gider spille poker alligevel. Vil forsøge at hæve resten af pengene. Visakort A er i mellemtiden blevet erstattet af visakort B (da visakort A er blevet væk):

MIG:
Hej.
Hvordan foretager jeg en udbetaling til et nyt visakort?
Jeg indbetalte pengene med mit gamle kort, som nu er blevet væk, hvorfor jeg har fået et nyt kort.
Jeg har også prøvet at lave en ny lille indbetaling med mit nye kort, for at det kunne blive registreret i systemet, men det hjalp ikke.
Så hvordan får jeg udbetalt til mit nye kort?

VH
Anders

POKERSTARS:
...
For at forhindre udbetalingen i at gå til din XXXX (skjult her, red) konto, kan vi fjerne denne metode fra din PokerStars konto. En sådan blokering er permanent, og du vil herefter ikke kunne bruge denne metode til ind- eller udbetalinger, og i tilgift skal det oplyses, at vi ikke kan genindsætte metoden i fremtiden.

Vi beder dig venligst bekræfte, såfremt du ønsker at vi blokerer din XXXX (skjult her, red) konto.

Med venlig hilsen,

Fiona
PokerStars Sikkerhedsafdeling

MIG:
Hej.
Tak for svaret.
Jeg vil bare gerne kunne hæve til et andet kort, så hvis det indebære, at I skal blokere mit kort med xxxx xxxx xxxx XXXX (skjult her, red), så gør I bare det.
I må ved samme lejlighed gerne lige oplyse mig om, hvordan jeg så får pengene over på mit nye kort?
VH
Anders

POKERSTARS:
Hej Anders,
...
For at registrere et nyt kort og udbetale til det, skal du blot foretage en indbetaling med det pågældende kort og det vil så være registreret i vores system.

Vi har videresendt din e-mail til vores sikkerhedsafdeling for at få blokeret dit kort. Du vil modtage et svar, så hurtigt som muligt.

Vi værdsætter din tålmodighed i denne sammenhæng.

Med venlig hilsen,

Klaus
PokerStars Kundeservice

MIG:
Hej.
Citat fra min første mail: "Jeg har også prøvet at lave en ny lille indbetaling med mit nye kort, for at det kunne blive registreret i systemet, men det hjalp ikke."
Skal jeg forstår jeres svar sådan, at når I har blokeret mit gamle kort (hvornår sker det i øvrigt?) så kan jeg foretage en ny indbetaling med mit nye kort - som jeg allerede har prøvet en gang - og så skulle jeg kunne foretage en udbetaling? Når jeg selvfølgelig lige har ventet de 48 timer, som er sat ind, for at jeg ikke skal misbruge min egen konto..
/Anders

POKERSTARS:
...
For at forhindre udbetalingen i at gå til din Visa XXXX (skjult her, red)-konto, kan vi fjerne denne metode fra din PokerStars konto. En sådan blokering er permanent, og du vil herefter ikke kunne bruge denne metode til ind- eller udbetalinger, og i tilgift skal det oplyses, at vi ikke kan genindsætte metoden i fremtiden.

Vi beder dig venligst bekræfte, såfremt du ønsker at vi blokerer din Visa XXXX (skjult her, red.)konto.

Med venlig hilsen,

Oliver F
PokerStars Sikkerhedsafdeling

MIG:
Altså... Kan I ikke bare svare på mine spørgsmål i stedet for hele tiden at sende tilfældige standardsvar?
Det eneste jeg ønsker er at få hævet mine penge fra min konto hos jer.
Og da jeg har fået et nyt visakort, skal det ikke foregå til mit gamle kort (som I kalder XXXX (skjult her, red),).
Kan I ikke bare sende mig en vejledning i det?

POKERSTARS:
...
På din anmodning har vi nu blokeret følgende indbetalingsmetode, der nu er fuldstændig blokeret og utilgængelig for fremtidig brug for både ind- og udbetaling: VISA 4***********XXXX (skjult her, red). Vi har ikke mulighed for at fjerne blokeringen i fremtiden.

Held og lykke på bordene og lad os endelig vide, hvis vi kan være til yderligere assistance.

Tak fordi du valgte at spille hos PokerStars.

Med venlig hilsen,

Jean-Charles
PokerStars Sikkerhedsafdeling

MIG:
HVORDAN FÅR JEG HÆVET MINE PENGE?

POKERSTARS:
...
Your cashout has been placed on hold as we have determined that the funds you are cashing out originate from recent deposits made to your account. We are not implying any wrong doing but ask that you please explain the reason for cashing out these funds.

Please be aware that if we do not receive a response from you within 30 days, your cashout will be canceled and your account frozen.

We look forward to hearing from you.

Thank you for your co-operation.

Best Regards,

PokerStars Security

Tilføj kommentar