18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

OL 2024 Odds: Spil på de olympiske lege - Fodbold: kommentarer

3 kommentarer
219 Visninger
Tynd og generisk gennemgang. Kvaliteten på Betxpert har været for nedadgående i mange år, og denne artikel er et trist eksempel. Artiklen er udgivet den 14. juli, hvor trupperne har været kendt et stykke tid. Jeg kan til interesserede oplyse, at Frankrig ikke har udtaget Bradley Barcola, Elye Wahi, Lenny Yoro eller Mathys Tel. De har et skræmmende stærkt hold uden tvivl, men man kunne måske lige haft læst op, før man udgav?

Beskrivelserne af Argentina og Spanien giver mig intet. Hvad med i stedet at fremhæve, at Argentina har taget Julian Alverez og Ortamendi med? Hvad skal jeg bruge en sammenligning med 2008 holdet til? Spørger helt oprigtigt.

Spanien med et klassemandskab ja, men I kunne have fremhævet, at de faktisk - modsat mange andre lande - har en stamme af spillere, som har spillet sammen på u21. Men nej. Jeg skal i stedet vide, at flere spaniere ved EM er unge nok til at komme på holdet til OL. Hvilken værdi giver det mig, når de ikke er med?

Marokko har fx også fået lov at tage Harkimi med. Kunne siges noget om, hvor seriøst de tager turneringen? Nej det er ikke vigtigt (nok)?

Jeg synes virkelig, I skal stramme op og denne besked er ment som er surt indlæg.

3 Kommentar

Tilføj kommentar