18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Odds på Tour de France 2019: Ineos med matchbold - 15. etape: Limoux - Foix: kommentarer

15 kommentarer
760 Visninger
Hvilket cykelløb vi har gang i. Og vi mangler stadig 15., 18., 19. og 20. etape. Med dagens 14. etape åbnede løbet sig for alvor op. Thomas viste svaghed og Ineos havde slet ikke kontrol over løbet. Samtidig gjorde Alaphillipe det overraskende godt med en 2.-plads. Kan det blive ved - det tror bookmakerne som har ham nede i odds 2 nu. Med tanke på hvad vi mangler af vanvittige 4 bjergetaper tror jeg personligt stadig slet ikke på ham. Det bliver et langt Marathon af en opslidningskamp og lige nu har vi ingen markant soleklare favoritter udover den overraskende Alaphillipe. For mig at se er bjergstærke og særlig slidstærke 3.-uge folk som Landa og Mas stadig med i kampen selvom de lige nu er langt tilbage. Buchmann, Pinot, Bernal og Landa har generelt været de mest overbevisende i mine øjne på de to bjergetaper 6. og 14. (Udover Alaphillipe). Men vi mangler stadig de værste udfordringer. Kruiswijk, Pinot og Buchmann som enormt stærke ud i dag. Men Landa og Bernal var ikke langt efter og gik begge ind til etapen som klare 2./3.-valg. Begge deres kaptajner skuffede og måske giver det dem lidt ekstra frihed og rygstød fremadrettet.

15 Kommentar

Tilføj kommentar