18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

NFL optakt 2018/19 - NFC: Utrolig tæt conference

12 kommentarer
181 Visninger
Hvem har folk tiltro eller fidus til når langt i år?
Jeg skriver ikke noget konkret bud i artiklen, så det får i lige her i kommentarfeltet.

Jeg har allerede anbefalet Giants til at vinde Super Bowl til odds 67 - som stadig kan fås til odds 51 - og det bud holder jeg fast i. Selvfølgelig som en stor underdog. Men som jeg nævner i artiklen er jeg spændt på at se hvad Pat Shurmur kan med det offensive arsenal Giants nu besidder. Deres forsvar er sevlfølgelig et problem, men kan de være bare nogenlunde gode (top 16ish) så er der muligheder stadig.

Men skal jeg komme med et mere sandsynligt bud på hvem jeg tror der går i super bowl, så peger jeg på Saints. Jeg var utrolig bitter over vi ikke fik den matchup imellem dem og Eagles sidste år, for jeg tror de ville have vundet den kamp. De er kun blevet stærkere i år, og de har stadig ligaens bedste QB imo. i Drew Brees. Skal han have sin anden ring, så er der snart ikke flere skud tilbage i bøssen. Kigger man på estimated wins fra Footballoutsiders, så lå Saints nr 1 med hele 13,4 wins - altså 2,4 wins over det de reelt fik skrabet sammen. Deres forsvar ser ligeledes bedre ud, og i draften valgte man at gå all in ved at drafte DE Marcus Davenport. De kunne godt gå hele vejen i år.

12 Kommentar

Tilføj kommentar