18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

NBA-optakt 2017/18: Værdi i Pelicans i Western Conference

Hej Jakob.
Stærk optakt med nogle gode betragtninger.

Jeg er dog ked af at du allerede nu har placeret grundspil og Larry O'Brian trofæet hos Golden State, uden dog at være voldsom uenig ;)

Personligt er jeg dog ikke helt solgt på Warriors igen i år, mest af alt på baggrund af at deres outright odds som er helt til grin.

1,57 for at skulle igennem 3 superhold (Spurs, Rockets, Thunder og Cavs/Celtics) er håbløst.
Odds 21 på OKC er et odds jeg personligt kun vil tro falder i takt med sæsonens fremgang.

Mæthed, skader, stjernekonflikt m.m. kan gøre Warriors skrøbelig på den lange bane - ikke at jeg forventer eller regner med det, men spørgsmålstegn kan opstå undervejs.

Westbrook vil blive modbydelig farlig i den kommende sæson med den plads som Carmelo og PG13 vil skabe for ham, kan de 3 få skabt en god synergi og spille sammen som et hold og ikke blot være 3 individualister, så tror jeg bestemt de kan byde Warriors op til dans i en bedst af 7 serie. Hvilken kamp det ville være med Westbrook mod Durant!

Unibet tilbyder 2,15 for at Spurs vinder divisionen foran Rockets, måske det kunne være interessant når du har sat Spurs som 2'er i din projected ranking og Rockets som 4'er?

3 Kommentar

Tilføj kommentar