Jeg kommer ikke til at skrive flere analyser i dag. Kroppen vil hellere slappe af resten af dagen, og jeg lader den bestemme i dag.
Jeg vil dog lige komme med mine småtanker omkring kampene.
Frederikshavn - Rødovre 1; odds 1,615 Sportingbet 63% Frederikshavn er stærke på hjemmebane, men Rødovre har overrasket godt på det seneste. Rødovre har dog et svagere hold på papiret, og har haft en lang bustur.
Frederikshavn uden Mads Larsen (back) og Mathias Bau (forward), hvilket man har været i de seneste kampe. Rødovre uden Anders Schultz (back), hvilket de også har været i nogle kampe.
Det kan sagtens ende med en ny lussing til Herlev på 4-5 mål, hvis det virkelig falder sammen for Herlev. Jeg lurer på over 3,5 mål af Gentofte til odds 2,10 ved Unibet.
Herning - Odense over 5,5 mål, odds 2,10 50% Nordicbet. En kamp, som jeg ser den, der endte ender med en målfest eller så ender den med en kedelig lavscore. Herning lukker ikke mange mål ind, og har heller ikke scoret mange mål (målløs i de seneste 7 perioder), hvorimod Odense er målfarlige og gavmilde i defensiven. Det kan blive begge dele.
Rungsted - Esbjerg X, 4,70 hos Unibet 22%. Mavefornemmelsen siger, at det bliver et kryds i denne kamp. Oddset er dykket noget på Esbjerg til kampen, og de får også en back tilbage til kampen. Esbjerg har bredden på holdet til at drille de fleste hold. Rungsted fik noget selvtillid ind på holdet efter 5-0 mod Herlev. Defensiven fungerede og offensiven producerede også.
Jeg vil dog lige komme med mine småtanker omkring kampene.
Frederikshavn - Rødovre 1; odds 1,615 Sportingbet 63%
Frederikshavn er stærke på hjemmebane, men Rødovre har overrasket godt på det seneste. Rødovre har dog et svagere hold på papiret, og har haft en lang bustur.
Frederikshavn uden Mads Larsen (back) og Mathias Bau (forward), hvilket man har været i de seneste kampe. Rødovre uden Anders Schultz (back), hvilket de også har været i nogle kampe.
Gentofte - Herlev
http://www.betxpert.com/eksper…
Det kan sagtens ende med en ny lussing til Herlev på 4-5 mål, hvis det virkelig falder sammen for Herlev. Jeg lurer på over 3,5 mål af Gentofte til odds 2,10 ved Unibet.
Herning - Odense over 5,5 mål, odds 2,10 50% Nordicbet.
En kamp, som jeg ser den, der endte ender med en målfest eller så ender den med en kedelig lavscore.
Herning lukker ikke mange mål ind, og har heller ikke scoret mange mål (målløs i de seneste 7 perioder), hvorimod Odense er målfarlige og gavmilde i defensiven. Det kan blive begge dele.
Rungsted - Esbjerg X, 4,70 hos Unibet 22%.
Mavefornemmelsen siger, at det bliver et kryds i denne kamp. Oddset er dykket noget på Esbjerg til kampen, og de får også en back tilbage til kampen. Esbjerg har bredden på holdet til at drille de fleste hold. Rungsted fik noget selvtillid ind på holdet efter 5-0 mod Herlev. Defensiven fungerede og offensiven producerede også.