18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Limit på 170 kr. hos Bet365. Andre end mig som oplever dette?

Jeg er netop blevet noget chokeret over at blive limiteret i en sådan grad af Bet365 som jeg aldrig plejer at have problemer hos. Men nu er jeg netop blevet limiteret og fik blot lov til at spille for 170 kr. på Wisla Plock til at vinde over THW Kiel i en træningsturnering.

Wisla Plock gav 6 gange pengene igen. Direkte efter at jeg havde spillet dem for 170 kr. blev oddset sat ned til 4,33. Så prøvede jeg at få lov til at spille selv til dette odds, men nej. Det fik jeg ikke lov til at sætte en krone på. Lige efter det skete satte de oddset ned til 3,60. Jeg er lettere rystet over, at Bet365 kan reagere så kraftig efter blot at have ladet 170 kr. gå igennem på spillet!

Er der andre end mig som har oplevet noget lignende usædvanligt hos Bet365 på det seneste? Jeg har ellers i lang tid opfattet Bet365 som en af de bedre bookmakere, men det her ændrer godt nok lidt på min opfattelse.

2 Kommentar

Tilføj kommentar