18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Liege-Bastogne-Liege 2018 - optakt: Odds, tips, spilforslag

7 kommentarer
1 Visninger
God optakt Jesper.

Du har helt ret i det med åbenheden af løbet, og det utal af potentielle vindere der er.
Nu så jeg ikke hele Fleche, men man kunne godt forestille sig, at en del hold har fået seriøst blod på tanden, efter at Valverde ikke vandt, og at de kunne køre Moviestar-holdet ned.
Hvis Nibali, Dumoulin,Valgren, Kreuziger, Mollema, Gilbert, Fuglsang, Wellens osv. osv. skal vinde løbet, skal de med al ssh. angribe udefra, og det kunne godt blive et brag af et cykelløb.
I forhold til sidste år, var LBL så gudjammerligt kedeligt, fordi Moviestar styrede det hele. Det er ikke sikkert det ender sådan i år. Kommer nok også an på, om QS stoler på Alaphilippes spurt til sidst.

Til danskerne:
Det er svært ikke at have klaphatten på i tiden, og i den forbindelse synes jeg, at der i Amstel var en helt ny dynamik i løbet mellem Valggren og Fuglsang, som jeg ikke har set før.
Udover at de var utrolig kølige, så virkede det som om, deres indbyrdes forståelse bare var på et nyt niveau. Jeg var næsten mest imponeret over Fuglsang, og han var i min optik blandt de tre stærkeste. Især i finalen, hvor han forcerede, førte og angreb et utal af gange de sidste 30 km., og alligevel blev siddende blandt de forreste. Til sammenligning havde GVA ét skud i bøssen. Det samme med Gilbert.
Nu skal meget flaske sig, hvis det skal lykkes, men det er mange år siden vi har haft så stærk en kandidat til at køre med om sejren.

7 Kommentar

Tilføj kommentar