Der er igen-igen blevet tid til en gruppe på Holdet.dk, hvor det er SuperLigen, som der er blevet målet for denne pulje for BetXpert brugere.
Puljens navn: BetXpert / Danbook SuperLigaen Efterår 2012 Kodeord: aabrykkerned Pris for deltagelse: 150 kroner. Maks. antal hold pr. deltager: 3 stk.
Pengene overføres til Spar Nord Bank Reg. nr.: 9296 Konto nr.: 4568049476
Hvordan fordelen bliver kommer an på, hvor mange hold, at der kommer med. Jo flere hold, der tilmelder sig, jo flere hold får en præmie.
Danbook smider lidt ekstra i puljen til denne omgang.
Præmie struktur:
1. plads 1000 kr. 2. plads 600 kr. 3. plads 400 kr. 4. plads 300 kr. 5. plads 200 kr. 6. plads 100 kr.
Såfremt at brugeren har en Danbook konto når SuperLigaen starter, så vil jeg belønne det med 50% oven i den enkeltes gevinst - men det kræver som sagt man har en Danbook konto inden første runde starter!
Gevinster skal gennemspilles 3x til odds 1,7 på sport.
Når I overfører penge til puljen, så bedes I venligst at anføre jeres holdnavn som tekst, så jeg kan se, hvem der har betalt, og hvem der ikke har.
Hvis det ikke bliver anført noget, eller det ikke er muligt, så send mig en PM (Mike Larsen) eller en mail (mike@betxpert.com) med disse informationer, så jeg kan tjekke af, hvem der er med i puljen.
Det skal være så, at jeg kan se pengene på kontoen om fredagen, hvor SuperLigaen starter (13. juli), ellers vil holdet blive fjernet fra puljen. Tilmelder man sit hold i løbet af fredagen, så må man meget gerne sende besked om det, så
Hvis der er spørgsmål, så stil dem endelig, så det kan være på plads inden, at vi starter spillet.
Der er igen-igen blevet tid til en gruppe på Holdet.dk, hvor det er SuperLigen, som der er blevet målet for denne pulje for BetXpert brugere.
Puljens navn: BetXpert / Danbook SuperLigaen Efterår 2012
Kodeord: aabrykkerned
Pris for deltagelse: 150 kroner.
Maks. antal hold pr. deltager: 3 stk.
Pengene overføres til Spar Nord Bank
Reg. nr.: 9296
Konto nr.: 4568049476
Hvordan fordelen bliver kommer an på, hvor mange hold, at der kommer med. Jo flere hold, der tilmelder sig, jo flere hold får en præmie.
Danbook smider lidt ekstra i puljen til denne omgang.
Præmie struktur:
1. plads 1000 kr.
2. plads 600 kr.
3. plads 400 kr.
4. plads 300 kr.
5. plads 200 kr.
6. plads 100 kr.
Såfremt at brugeren har en Danbook konto når SuperLigaen starter, så vil jeg belønne det med 50% oven i den enkeltes gevinst - men det kræver som sagt man har en Danbook konto inden første runde starter!
Gevinster skal gennemspilles 3x til odds 1,7 på sport.
Når I overfører penge til puljen, så bedes I venligst at anføre jeres holdnavn som tekst, så jeg kan se, hvem der har betalt, og hvem der ikke har.
Hvis det ikke bliver anført noget, eller det ikke er muligt, så send mig en PM (Mike Larsen) eller en mail (mike@betxpert.com) med disse informationer, så jeg kan tjekke af, hvem der er med i puljen.
Det skal være så, at jeg kan se pengene på kontoen om fredagen, hvor SuperLigaen starter (13. juli), ellers vil holdet blive fjernet fra puljen.
Tilmelder man sit hold i løbet af fredagen, så må man meget gerne sende besked om det, så
Hvis der er spørgsmål, så stil dem endelig, så det kan være på plads inden, at vi starter spillet.
/Mike Larsen