Nu er det da på tide at vi sætter lidt spot på ESC 2015, så hvad har I andre af tanker og fiduser her?
Lad os få nogle bud på top 10:
Jeg starter:
Min smag / Prediction 1. ITA / SWE 2. SWE / ITA 3. EST / RUS 4. RUS / EST 5. NOR / SPA 6. BEL / NOR 7. MAL / BEL 8. MON / AUSL 9. FRA / SLO 10.SPA / AZE
Jeg syntes Betfair har flere fine spil på top 10, fx Slovenien, odds 2.7. langskud: Malta odds 16, Montenegro 20, Israel 6, eller nogle store lande som altid undervurderes pointmæssigt, fx Tyskland, 8. evt. Spanien 4.5, Holland 10-48, Frankrig 10, Grækenland 5.
Dem jeg er meget i tvivl om flopper eller topper: Makedonien, Albanien, Australien, Armenien, Danmark, Serbien, Azerbaijan og Moldova.
Dem jeg tror flopper er Island og Estland. Estland har klart bedste melodi, men ikke sceneshow /performance /karisma.
Lad os få nogle bud på top 10:
Jeg starter:
Min smag / Prediction
1. ITA / SWE
2. SWE / ITA
3. EST / RUS
4. RUS / EST
5. NOR / SPA
6. BEL / NOR
7. MAL / BEL
8. MON / AUSL
9. FRA / SLO
10.SPA / AZE
Jeg syntes Betfair har flere fine spil på top 10, fx Slovenien, odds 2.7.
langskud: Malta odds 16, Montenegro 20, Israel 6, eller nogle store lande som altid undervurderes pointmæssigt, fx Tyskland, 8. evt. Spanien 4.5, Holland 10-48, Frankrig 10, Grækenland 5.
Dem jeg er meget i tvivl om flopper eller topper: Makedonien, Albanien, Australien, Armenien, Danmark, Serbien, Azerbaijan og Moldova.
Dem jeg tror flopper er Island og Estland. Estland har klart bedste melodi, men ikke sceneshow /performance /karisma.