Der er igen blevet tid til Holdet.dk, hvor det er VM-turneringen, der er blevet målet for denne pulje for BetXpert brugere.
Puljens navn: BetXpert / VM 2010 Kodeord: southafrica Pris for deltagelse: 150 kroner.
Pengene overføres til Spar Nord Bank Reg. nr.: 9296 Konto nr.: 4568049476
Når I overfører penge til puljen, så bedes I venligst at anføre jeres holdnavn som tekst, så jeg kan se, hvem der har betalt, og hvem der ikke har. Hvis det ikke bliver anført noget, eller det ikke er muligt, så send mig en PM (Mike Larsen) eller en mail (mike@betxpert.com) med disse informationer, så jeg kan tjekke af, hvem der er med i puljen.
Jeg vil ligeledes komme med en opdatering en gang imellem med, hvilke hold, der har betalt. Jeg er stadig igang med at se, om der kan komme lidt ekstra i puljen af kontante præmier.
Bet24 giver en FC Lokumotiv spilletrøje til de 7 rundevindere, der er i løbet af turneringen.
Pengene skal kunne ses på min konto om fredagen, hvor VM starter (11. juni), ellers vil holdet blive fjernet fra puljen. Det er muligt at indbetale om fredagen inden turneringen starter, men så bedes man sende et screendump af indbetalingen til mig på mailen, så jeg kan bekræfte, at holdet har betalt inden start.
For hurtigere udbetaling, så vil jeg meget gerne have, at folk sender deres bankoplysninger til mig på mailen. Har jeg dem alle sammen, når VM er afgjort, så kan en udbetaling klares på kort tid, og det minimerer sandsynligheden for, at man glemmer at sende, når tiden er til det.
Der er igen blevet tid til Holdet.dk, hvor det er VM-turneringen, der er blevet målet for denne pulje for BetXpert brugere.
Puljens navn: BetXpert / VM 2010
Kodeord: southafrica
Pris for deltagelse: 150 kroner.
Pengene overføres til Spar Nord Bank
Reg. nr.: 9296
Konto nr.: 4568049476
Når I overfører penge til puljen, så bedes I venligst at anføre jeres holdnavn som tekst, så jeg kan se, hvem der har betalt, og hvem der ikke har.
Hvis det ikke bliver anført noget, eller det ikke er muligt, så send mig en PM (Mike Larsen) eller en mail (mike@betxpert.com) med disse informationer, så jeg kan tjekke af, hvem der er med i puljen.
Jeg vil ligeledes komme med en opdatering en gang imellem med, hvilke hold, der har betalt.
Jeg er stadig igang med at se, om der kan komme lidt ekstra i puljen af kontante præmier.
Bet24 giver en FC Lokumotiv spilletrøje til de 7 rundevindere, der er i løbet af turneringen.
Pengene skal kunne ses på min konto om fredagen, hvor VM starter (11. juni), ellers vil holdet blive fjernet fra puljen.
Det er muligt at indbetale om fredagen inden turneringen starter, men så bedes man sende et screendump af indbetalingen til mig på mailen, så jeg kan bekræfte, at holdet har betalt inden start.
For hurtigere udbetaling, så vil jeg meget gerne have, at folk sender deres bankoplysninger til mig på mailen.
Har jeg dem alle sammen, når VM er afgjort, så kan en udbetaling klares på kort tid, og det minimerer sandsynligheden for, at man glemmer at sende, når tiden er til det.
/Mike Larsen