18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Holdet.dk - La Liga Manager forår 2020: "BetXpert VIP (700 kr)"

6 kommentarer
152 Visninger
Mobilepay 700 kr til 20612605 - eller overfør til regnr: 3199 kontonr: 3199523813 - inden kampstart nu på fredag d. 3/1 kl 19! Jeg ved ikke om min mobilepay vil virke endnu men tror godt man kan overføre penge til mig via mobilepay. Lykkedes det ikke så lav en kontooverførsel tak.

Bemærk at puljenavn er "BetXpert VIP (700 kr)" og koden er Messigris. Skriv gerne her i tråden når du er tilmeldt (for promo) og skriv holdnavn ved overførsel af pengene. Puljenavn er altså IKKE den som Claus har oprettet derinde men bare puljen ved navn "BetXpert VIP (700 kr)".

Præmiefordeling: 1-4 deltagere winner takes it all - 5-9 deltagere 2 præmier (66/33 pct) - over 10 deltagere 3 præmier (60-25-15 pct).

For sen tilmelding/overførsel er diskvalificerende. Snarest efter afgørelse af spillet vil jeg efterlyse vindernes mobilepay/kontonr herinde og herefter hurtigst muligt overføre præmierne. Alle er velkomne!

6 Kommentar

Tilføj kommentar