Der er ikke noget fremme på holdet.dk endnu, men mon ikke at de kommer med et spil til denne store turnering.
Som normalt, så skal vi næsten have en gruppe derinde til brugerne, hvor der er lidt ekstra at spille om. Jeg har skrevet lidt frem og tilbage med Sportingbet, og de er gået med til at smide 5.000 kroner ekstra i puljen i form af penge på en bettingkonto.
Jeg forestiller mig, at vi holder fast i de 150 kroner pr. hold, som vi har haft i alle de øvrige turneringer på holdet.dk, medmindre flertallet ønsker, at vi enten sætter det til 100 eller 200 kroner.
Fordelingen af de 5.000 kroner bliver følgende: 1. præmie: 1750 kroner 2. præmie: 1250 kroner 3. præmie: 750 kroner 4. præmie: 500 kroner 5. præmie: 250 kroner
Derudover 500 kroner til den bruger med bedste runde.
Derudover vil der være en fordeling af pengepræmier til de 10 bedste i gruppen.
Som normalt, så skal vi næsten have en gruppe derinde til brugerne, hvor der er lidt ekstra at spille om.
Jeg har skrevet lidt frem og tilbage med Sportingbet, og de er gået med til at smide 5.000 kroner ekstra i puljen i form af penge på en bettingkonto.
Jeg forestiller mig, at vi holder fast i de 150 kroner pr. hold, som vi har haft i alle de øvrige turneringer på holdet.dk, medmindre flertallet ønsker, at vi enten sætter det til 100 eller 200 kroner.
Fordelingen af de 5.000 kroner bliver følgende:
1. præmie: 1750 kroner
2. præmie: 1250 kroner
3. præmie: 750 kroner
4. præmie: 500 kroner
5. præmie: 250 kroner
Derudover 500 kroner til den bruger med bedste runde.
Derudover vil der være en fordeling af pengepræmier til de 10 bedste i gruppen.
/Mike Larsen