I går oprettede jeg mig hos Willy casino,havde undersøgt at de tog dankort og udbetalte til nemkonto I løbet af 2-3 dage og de har dansk licens. Jeg sprang deres 100% bonus over da den skulle omsættes 35x,og indsatte 200kr. efter en times tid havde jeg 800kr.i overskud og valgte at tage 500kr. hjem,de sidste 300kr. spillede jeg så på en 40liners automat med en indsats på 12kr.pr.træk dvs.3xmindste indsatsen,hurtigt vandt jeg free spin og man skulle vælge 50spinx1 eller 25x2 eller 10x5 jeg valgte.25spin for 24kr.pr.gang og vandt over 1000kr. den næste time ramte jeg free spin 6-8 gange og kom over 6000kr. I overskud og snart ville stoppe,men pludselig bliver jeg logget ud,jeg prøver 5-6gange at logge ind igen med nemid og det lykkes ikke,så får jeg denne mail:Vi oplever at microgaming spil udbetaler forkert, de er ved at undersøge sagen og din konto bliver åbnet så snart de vender tilbage.Vi undskylder ulejligheden. Fortsat god aften så skriver jeg I morges:Dette forstår jeg ikke den udbetaler hvad der står den skal per linje,dette er virkelig mærkeligt fra jeres side af bare at lukke mig ned,skriv når det duer igen- de skriver tilnage. Jeg skrev at vi skal vente på at microgaming får tjekket maskinen for fejl. Jeg ved ikke hvor hurtige de er, men vi vender tilbage så snart vi får et svar. Og der er vi nu hvis jeg havde tabt 5000kr. ville de så også undersøge automaten nej næppe har før vundet stort på denne automat hos andre casinoer. Men hvad gør jeg nu gode råd ønskes- Mike
Jeg sprang deres 100% bonus over da den skulle omsættes 35x,og indsatte 200kr. efter en times tid havde jeg 800kr.i overskud og valgte at tage 500kr. hjem,de sidste 300kr. spillede jeg så på en 40liners automat med en indsats på 12kr.pr.træk dvs.3xmindste indsatsen,hurtigt vandt jeg free spin og man skulle vælge 50spinx1 eller 25x2 eller 10x5 jeg valgte.25spin for 24kr.pr.gang og vandt over 1000kr. den næste time ramte jeg free spin 6-8 gange og kom over 6000kr. I overskud og snart ville stoppe,men pludselig bliver jeg logget ud,jeg prøver 5-6gange at logge ind igen med nemid og det lykkes ikke,så får jeg denne mail:Vi oplever at microgaming spil udbetaler forkert, de er ved at undersøge sagen og din konto bliver åbnet så snart de vender tilbage.Vi undskylder ulejligheden.
Fortsat god aften så skriver jeg I morges:Dette forstår jeg ikke den udbetaler hvad der står den skal per linje,dette er virkelig mærkeligt fra jeres side af bare at lukke mig ned,skriv når det duer igen-
de skriver tilnage.
Jeg skrev at vi skal vente på at microgaming får tjekket maskinen for fejl. Jeg ved ikke hvor hurtige de er, men vi vender tilbage så snart vi får et svar.
Og der er vi nu hvis jeg havde tabt 5000kr. ville de så også undersøge automaten nej næppe har før vundet stort på denne automat hos andre casinoer.
Men hvad gør jeg nu gode råd ønskes-
Mike