18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Hestetip 15.02.2011. 1 Dagens spil + 1 joker som fås i Hestetip gruppen.

Ja, ovenpå gårsdagens to små favoritter som sløsede med sejren og begge faldt, er jeg overbevist om at andre jockeyer derude har taget ved lære og det må efterhånden have gået op for dem at løbet skal køres helt hjem inden man fejrer det! Jeg nægter at tro på at vi har endnu en af de her dage igen i dag, og derfor er der to små odds på vej som burde være der!

Op på hesten igen, her kommer dagens spil:

16.00 Folkestone, ASTURIENNE++++, til at vinde. Odds for vind: 1.37.

Ja nu skal jeg passe på med at skrive at det er et straffespark fra det lille felt ligesom igår. Men det er det! Hvis den ikke vælter kører den dette løb hjem! Og hvad er chancen for at dette indtræffer igen i dag? Lad os håbe den gennemfører løbet og vi vinder.

Robert Thornton om bord, ja, der er ikke meget godt at sige om disse jockeyer, der er ingen af dem der skiller sig ud og er faktisk lige dårlige allesammen. Men, 4 heste i løbet, den anden hurtigste hest, højst ratede med hele 16 rating ned til den næste, og en fin form, sidst den var ude kom den ind som nummer 2. Vigtigst af alt er dog at den kommer fra ALAN KINGS stabel! Alan King har et ry for at have nogle rigtig dygtige heste selvom opstarten ikke har været blandt hans de bedste, men det er i min bog nok. De andre hestes jockyer/stabler/ratings, er i en hel anden klasse.

Så hvis denne hest ikke vinder imorgen, så er det sidste gang jeg kommer med så lave odds for et dagens spil!

1 Kommentar

Tilføj kommentar