18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Hestetip! 11.02.2011. 1 dagens spil og 3 jokere. + screenshot!!

Tillykke med gårsdagens cleen sheet, vi kørte 4 ud af 4 flotte tips hjem, og forhåbentligt det samme i dag hvor markedet er nogenlunde det samme! Der er igen 1 dagens spil og 3 jokere + screenshot fra gårsdagens gevinst, dog kun fra kl 16 af pga jeg kom sent hjem og computeren nåede jeg ikke at sætte til om morgenen, men stadigvæk et ok overskud af botten for en halv dags arbejde.
http://i56.tinypic.com/w1tjkz.…

Hvis der er nogle der har spørgsmål er i velkommen til at skrive her i forummet eller

I får dagens spil som sædvanlig med meget lidt info på form og jockey osv. Synes dog ikke det er det store sus at komme efter igen i dag med det marked der er, men her kommer de:

Dagens spil:

17.45, Musselburgh, AIKMAN+++, til at vinde, eller place. Odds for vind: 1.90.
(Formen siger: 2-F-1-3-F-3-P-3, men det er kun de 3 seneste 2-F-1 vi kan bruge til noget, da de andre er fra 2009 og fortæller os ikke særlig meget udover at det er en hest der er med fremme. Sidst to'er i et stærkt løb hvor den tabte til en hest med nogenlunde samme styrke, og så faldt den på samme bane for to løb siden og sidst den vandt var i maj sidste år. Harry Haynes har været på de sidste to gange på samme bane, hvor han også er faldet med hesten, løbet er med 7 heste i og den største trussel hvad både jockey og hest angår er anden favoritten RUPERT LAMB med Brian Hughes om bord! Fantastisk jockey og hesten kommer med to 2.pladser fra de seneste to løb. Dog er Rupert Lamb kun tredje hurtigste hest i løbet og vores hest er den hurtigste, jeg tror på en sejr her fordi at jockey har lidt at bevise overfor denne træner! Og denne gang igen med en rigtig stærk hest i AIKMAN! Vores hest er 2 år ældre og har måske lidt mere erfaring, men RUPERT LAMB helt klart største trussel i løbet hvor jeg dog tror på at AIKMAN viser sig at være stærkest. Læg dog mærke til at det "kun" er et 3-stjernet tip.

Dagens jokere:

15.25, Musselburgh, ALDERLEY ROVER/SITTING TENNANT +++-, Spil begge til at vinde og håb på at Sitting Tennant vinder for den store pris! Odds for vind: 1.86/2.6
(De sidste to gange vi har haft dobbelt-bets i et løb har der været stor succes, og i dag prøver vi med hele to! Dagens første er disse meget store favoritter, bliver derfor lidt i tvivl om hvorvidt der bliver værdi i dette bet, men har taget det med alligevel for det kunne sagtens ske at de begge kom til at give omkring 2 og Sitting Tennant 2.5-6 stykker. Sitting Tennant har meget store chancer for at vinde og kommer med en fantastisk form og en fantastisk jockey! Men det samme gælder for ALDERLEY ROVER. Jeg er meget meget sikker på at vinderen kommer fra en af disse to og derfor kunne et LAY af en af de andre være en anden vinkel til dette bet og til brugerne på betfair.

17.00, Southwell, FLYNNS BOY/OLD ENGLISH++, Spil begge til at vinde. Odds for vind: 3.50/4.0
(Er ikke helt så sikker på denne som på den ovenover, og priserne siger det samme! De har begge løbet et løb hver uden det store sus, så de kommer ikke med en fantastisk form, men har taget dem med pga den store pris og at en jockey fra min top 3 er med. SILVESTRE DE SOUSA som sidder på OLD ENGLISH. En helt og igennem fantastisk jockey der går efter titlen i år! Er glad for at se ham her igen, håber han har holdt en fin ferie og klar på at kæmpe med om titlen i år! Alene det at Silvestre er på er nok til at jeg tror at OLD ENGLISH imorgen går hen og bliver favorit i markedet. Der er rigtig god value at hente i dette løb pga oddsene ligger så højt nu, den hest der kan gå hen og ødelægge vores fine spil er COOL LUKE. Men lad os håbe at en af vores to heste kommer først ind!

19.10, Wolverhampton, GREEN APPLE++, til at vinde, eller place. Odds for vind: 2.70.
(Denne hest er med pga at der er god placing value at hente. Selve jockeyen er nok 5.bedste ud af de 6 der er med i dette løb, den har kun løbet 1 løb hvor den endte en 4.plads ud af 8, så udenfor placing også! Men, hesten er stærkere end hvad den præsterede i sidste løb, så hvis jockeyen lige gider at tage sig sammen imorgen til at place denne hest, er vi fint tilfredse!

Held og lykke til alle!

17 Kommentar

Tilføj kommentar