18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Hestetip! 09.02.2011. 1 fint bud og 4 jokere!

19 kommentarer
2 Visninger
Hej derude, undskylder gårsdagens manglende opdatering på nogle resultater, igår havde vi en vinder og en taber, så ikke noget vildt at komme efter. Til den 9 har vi fundet nogle nye tips og det ser ud til at blive jokernes dag! Kun meget korte kommentarer på jovkey, form og fact på løbet, jeg har dog gjort mere ud af at læse formen, bare roligt:) Her kommer de:

Dagens spil:

14.45 Ludlow, KELLS BELLE+++, til at vinde, eller place. Odds for vind: 1.8
(Har løbet 2 løb, med 14 og 10 heste i. Formen er 2-1 og i dag løber den i et løb med 15 heste, med A.P. McCoy om bord, dejligt! Dagens spil ligger til 1.8 pga antal løbere, havde der været 6-7 heste i løbet var den gået til prisen 1.2-3. Så en stærk hest med meget gode muligheder hvis den holder sig væk fra problemer. Men burde den gøre med McCoy den gamle dreng!

Dagens jokere:

Anbefaler alle dagens jokere til placing, poster senere på dagen et link af et screenshot igen med mine tips og nogle andre jeg har liggende. Så kan i se hvordan jeg har gjort. Der kommer ikke de store kommentarer, har gjort nok research til at jeg kan anbefale placeringer kun, dog skal det nævnes at jeg er klart mest positiv på de sidste to. Men det er ikke altid det går som jeg forudser!

14.35 Carlisle, HIGH RANSOM++-, til at vinde, eller place. Odds for vind: 2.28.
(Form: 2-6-4-2-5, hmm. Den bliver svær at vinde, men oddset er dog skrevet på, har taget den med pga en lav placing pris til odds 1.25 for top 3. Og kun pga at jeg ikke tror at Barry Keniry vil tillade at ende ude for placing med denne hest. Selvom formen ikke heeelt er den bedste!)

19.40 Kempton, JAKE THE SNAKE/HINTON ADMIRAL++- til at vinde, eller place. Odds for vind: 2.38 og 4.3.
(Hvorfor skriver jeg dog 2 heste på! Jo fordi jeg tror at der er rigtig gode chancer for at en af de to kommer ind først. Selvom LASTKINGOFSCOTLAND med dygtige Hayley Turner er 3 favorit og er meget tæt på prisen for en 2.favorit. Anbefaling: Split din stake og spil 50/50% på de to først nævnte, derefter krydser vi fingre for at Hinton Admiral vinder frem for Jake The Snake, eller går det næsten lige op.)

14.55 Lingfield, DREAM OF FORTUNE++- til at vinde, eller place. Odds for vind: 3.15
(Cathy Gannon om bord til en meget flot pris! Form sidste 4: 2-2-2-2. Kom så med en placing Cathy!)

17.10 Lingfield, JOE LE TAXI++-, til at vinde eller place. Odds for vind: 2.14
(Vinterformen siger: 1-1-3, en vinder til flot pris i et 6 hestes løb? Ja tak!)

En lidt blandet landhandel, men så har vi lidt at følge med i:)

Pøj pøj!

19 Kommentar

Tilføj kommentar