18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Hestetip! 08.02.2011! 3 sløje tips! Skidt udvalg imorgen!

Som i kan læse i overskriften er det 2 meget sløje tips og ikke 3 som der står i overskriften.

Grundet at jeg ikke er hjemme hele dagen og at markedet imorgen ikke er noget for mig (mange tætte løb med mange heste i, løbes i Market Rasen og Sedgefield!)
Jeg har ikke sat mig dybere ind i markedet da jeg ikke selv skal spille imorgen, men her får i hvad jeg lige hurtigt kunne finde:

Dagens spil:

15.35 Market Rasen: QUANTITATIVEEASING++++ til at vinde! Odds for vind: 1.22.

(Løb 7 Januar i et 4-hestes løb og vandt, med A.P. McCoy om bord, så i form er den, i dette løb er der kun 3 heste, A.P. McCoy om bord igen, til en meget lav pris. Er det dagens walkover? Tror jeg det er. Der er ikke meget value at hente, men gennemfører den løbet så vinder den også.)

Dagens joker:

17.45 Southwell: MEDITERRANEAN SEA+++- til at vinde, eller place. Odds for vind: 2.70-2.80.
(Dagens joker er der lidt mere value i, formen siger: 2-2-3-2-2-4-2, sidste to løb løbet 9 og 27 januar og sidste 4 løb løbet i SOUTHWELL som den løber i i dag. Så den kender banen, hurtigste hest i løbet, har placet de sidste 5 løb som i kan se, men er det dens tur til at vinde nu? Det er ihvertfald et godt bud på en vinder til pæne odds. Ellers burde placing være sikkert og fås til omkring odds 1.6-7 vil jeg tro det ender på. Løbet er på 6 løbere kun. Stephen Craine har været på de sidste 4 gange og er det også denne gang. Så alt tyder på at den ihvertfald placer, men tager den det sidste skridt med også?)

Held og lykke med det.

Tilføj kommentar