18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Gør du en forskel? Det gør 888poker

888poker,de vil gerne have, at du prøver deres revolutionerende pokerrum med de GRATIS $8/£5 – indbetaling er ikke nødvendig!

Du skal blot downloade, tilmelde dig og bekræfte din e-mail og indsamle dine kontanter - du kan tilmelde dig her

http://betxpert.com/poker/888p…

Det nye 888poker er fyldt med smart ny grafik, tilpassede lobbyvisninger, 3D-spilborde, ekstra rewards og en interaktiv fællesplatform, som du simpelthen må prøve. 888poker danner et stort sus omkring den nye version med en stor plan med turneringer med lavt buy-in, store præmier i oktober måned. Gør brug af dem med dine gratis penge:

• 8 x 8¢ buy-in-turneringer, vind $50.000, bærbare 3D-computere, iPads og mere!
• $1 buy-in, vind en tur til Las Vegas, Prag eller Monte Carlo for dig og to kammerater!
• Sit & Go hele vejen til en $10.000 eksklusiv Freeroll!
• Hent dine venner og få et jetonsæt og bord. Få $50 til dig og $25 til din ven!

Nye spillere kan fordoble deres kontanter med 100 % op til $400 i velkomstbonus ved første indbetaling. Vi anbefaler uden tvivl, at du snupper dette tilbud, mens det er her.

Jeg er sikker på dette tilbud er noget for jer - og jeg vil da også selv se om jeg ikke kan få del i deres præmier - og gerne en tur til Las Vegas.

Tilføj kommentar