18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Full Tilt Poker har lukket min konto uden grund

Dav alle

Kort fortalt (nedenunder har jeg givet en mere detaljeret beskrivelse af hvad der er sket) har jeg 3 gange bedt Full Tilt Poker om udbetaling af mine penge (250$) og 3 gange fået afslag, de 3. første gange har været fordi jeg forsøgte at udbetale til kort jeg havde smidt væk efter/under en bytur og 3. gang ved jeg ikke hvorfor den er blevet afvist. Dernæst lukkede de min konto uden at give besked eller grund, og har ikke siden besvaret mine mails.

Nogen der ved havd man skal gøre i en sådan situation?
Nogen der har været ude i en lignende situation og hvor kan jeg evt. ringe hen? At skrive mails fungerer jo tydeligvis ikke.




Jeg har igennem flere år spillet på Full Tilt poker med brugernavnet bet24erlort, men besluttede for ca. en måned siden at hive mine penge ud (ca. 250$) og finde et andet sted at spille.
Jeg har haft min konto i årevis og har vist kun lavet to udbetalinger i hele perioden, begge for lang tid siden.
Siden den oprindelige indbetaling, de ældre udbetalinger og nu har jeg smidt min pung væk og derfor fået nye visakort.
Første gang jeg vil udbetale tænker jeg mig ikke lige om og vælger derfor et kort jeg ikke har mere (det ene af mine gamle visakort), denne transaktion bliver afvist, hvilket vel er forståeligt nok.
Anden gang jeg vil udbetale sørger jeg nøje for at vælge det kort hvor de 4 sidste synlige cifre passer overens med det kort jeg har nu. Denne aktion bliver også afvist.
Jeg når frem til at selvom de 4 sidste tal i kortet passer overens med de 4 cifre jeg ar på mit nuværende kort er der stadig tale om et forkert kort, da mit nye kort må have haft de samme 4 cifre som mi tgamle kort (det er jo trods alt samme bank).
Dernæst foretager jeg en indbetaling på 50$ på mit nye kort for at få det tilføjet og dernæst omgående udbetaler hele beløbet (de 250$) på det rigtige kort.
Dette bliver til min store overraskelse også afvist, og jeg sender dernæst en mail til full tilts support for at høre hvad jeg gør galt.
Det tager altid et par dage inden de svarer, og da jeg i mellemtiden har fundet mit SWIFT og IBAN-nummer beslutter jeg mig for at lave en bankoverførsel.
Nu er problemet bare at de har lukket min konto. Jeg sender naturligvis en mail for at spørge hvad der sker.
jeg har hverken fået svar på min mail angående udbetaling eller hvorfor de har lukket min konto, endvidere har jeg heller ikke fået at vide at de har lukket min konto. De har bare lukket den.

Det sjove ved alt det her er, at jeg i forbindelse med min afsked fra Full Tilt også bruge mine Full tilt points efter 3 forsøg på udbetaling på en morgenkåbe, som jeg sjovt nok har fået.


Ps. Jeg har ikke været involveret i nogen forme for snyd, misbrug, multiaccounting eller lignende.

På forhånd tak

Tilføj kommentar