18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Formel 1 2017 optakt: Værdi på Magnussen

Jeg er edderspændt på at se hvor meget, hvis overhovedet, at Mercedes har underspillet til de 2 tests. Det er før set at Ferrari kører suveræne tests, men at Mercedes lige gemmer 15-20% ekstra performance til sæsonstarten.

Det samme gælder lidt for Red Bull. Renault motoren skal have nogle updates, men deres bil plejer ikke at være noget forkert at sætte på.

Dit spilforslag med Raikkonen til at slå Vettel er jeg helt enig i. Jeg har den sågar nok nærmere 60/40.. Inden 2016 sæsonen, især anden halvdel, så jeg også kvalifikationen som Raikkonens problem - men det ændrede sig. Raikkonen vandt 13-8 sidste sæson i kvali, endda med en streak på 5 i træk i de sidste 5 løb. Til gengæld vandt Vettel 10-3 i løb(DNF´s fratukket).

Det bliver en spændende sæson, jeg håber bare at det bliver tæt. Skal til Spa og Red Bull Ring i år - og ærgrer mig over at Hockenheim måtte melde pas. Det var en stor oplevelse sidste år.

Raikkonen som verdensmester i år.. En skam den er faldet til odds 11. Den var oppe at snuse til de 50 før Barcelona. Endnu mere ironisk var det at da Kimi gav ca. 50 gange igen som champ, der gav Alonso 20 gange penge igen. Jeg kunne desværre ikke finde en Sæson-H2H mellem de to, for hvis bare man kunne få odds 1,80 på Raikkonen i den - så solgte jeg gerne hus, bil og kone for at lave det indskud ;)
Denne tråd er relateret til Formel 1 2017 optakt: Værdi på Magnussen

11 Kommentar

Tilføj kommentar