18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Følg Betxperts eksperter og tjen 100.000 kr om året uden analyse/cv/arbejde mm.

18 kommentarer
11 Visninger
Jeg er måske lidt ude at flyve i min overskrift, men hvis jeg har "ret" i mine overvejelser, kan man ved at følge experttips her på betexpert, lave +100.000 kr. om måneden (jf. nedenstående eksempel). Jeg ønsker kommentarer på hvorvidt mine overvejelser er misvisende, eller direkte forkerte.

Hvis man går ind på betexperts panelstatistik: http://www.betxpert.com/eksper… og bladrer ned i bunden. Så vil man kunne se at betexperts ekspert panel aldrig har haft et år med underskud. I skrivende stun (inkl. år 2015) er der lavet 108.2 i balance overskud om året indenfor de sidste 10 år.

Lad os lege at man konsekvent spiller 1000 kr. på samtlige eksperttips der er her på siden, vil man i løbet af de sidste 10 år kunne lave et overskud på 108.200 kr. om året.

Da der i snit er 3-4.000 eksperttips om året, er det selvfølgelig en stor risiko man ligger. Men hvis man kigger på månedsstatistikker, er de dårligste måneder "kun" på omkring -30 i balance, hvilket er -30.000 kr i vores eksempel.

13 år i streg med overskud. (enddag et stort overskud med mine tal taget i betragtning) Har jeg så ret i min antagelse om: At man uden nogen form for arbejde (udover at følge eksperttipsne og ligge 1000 kr. pr. tip) kan lave +100.000 kr. om året?

Udover disse overvejelser, kan man måske få endnu større afkast ved at frasortere evt. "dårlige ekspertbettere".

Jeg skriver ikke dette indlæg for at opfordre folk til noget, eller nedgøre nogle eller lign. Det er udelukkende en personlig interesse for at prøve dette system. :)

18 Kommentar

Tilføj kommentar