Ligaen starter først op 10.april, men det er allerede solgt og købt stort ind i de fleste klubber, så vil her forsøge at give et løbende overblik over hvordan klubbene står foran årets sæson.
Jeg har og set på hvordan jeg har klarert mig med tips her på Betxpert i de to første år, hvor det gik fint det første år med 111%, men sidste år gik det mindre godt med minus og 97%.
Det kom en del kritik, specielt i 2022 og ofte fra de samme personene og det havde jeg det helt ok med. Kritikken gik først fremst på at det var for mange spil fra lavere div(som skulle give mig et bedre regnskab, så la os se på det længere ned), spil på smale markeder og at det var useriøst. Det var og spil som rettet forkert og bare for at lægge den helt død, jeg har aldrig rettet et tabt spil som vundet. Det vill være idiotisk og pinligt, men langt de fleste spil rettet automatisk, hvis det ikke er spil på hjørnespark, kort eller andre spil som ikke er over/under eller 1x2.
Spil på norsk 3. divisjon som skulle give mig pluds på et marked som er svært at få satt mange units på: I Norge har man Eliteserien, 1.divisjon, 2x 2.divisjon og 6x 3.divisjon. 3.divisjon er delt op så de fleste klubber spiller i "lokalområdet" men da Norge er et stort land så er det likevel alm. med rejser på 500km og specielt i afd. 6 så spiller klubber helt i nord mod klubber fra Oslo området - så Hammerfest som har rykket op fra 4.div og beskrives som verdens nordligste by med sine 10 000 indbyggere skal rejse næsten 2000km for flere af sine udekampe. Man kan helt sikkert ha en mening om at flere af disse hold er amatører for det er de fleste officielt, selv om de både betales og typisk træner 4x om ugen, men det er og flere her som har satt pris på de spil. Jeg vil forsøge at minimere spil på 3.div i år.
I 2021 havde jeg 4 spil på norsk 3.divisjon og tabte på 3 af dem. I 2022 gik det bedre med et magert pluds på 1,6 efter 53 spil.
Norsk toppfotball beskrives fra 2.divisjon op højere. Tidligere bestod norsk 2.divisjon af 6 afdelinger - bl.a. den gang jeg spillede fotball i Norge som er noget år siden ja, men nivået er langt højere nu hvor det kun er to afdelinger og flere hold med budsjetter på over 20 millioner. Bryne havde 22,5 millioner i årsbudsjett allerede i 2017, Arendal langt over de sidste årene. Notodden, Brattvåg, Lyn, FFK og andre klubber som satser på at rykke opp i 1.div er typisk alle over 20 mill i årsomsetning. En klub i nord Norge, Harstad fortalte åbent at de brugte over 1 millioner på spillerlønninger da de var i 3.div. Nu er de rykket ned til 4.div.
Spil på 2.div: 2021: 6/9 ind. 2022: 2/2 ind.
Totalt blev det et pluds på 3,41 på norsk 2. og 3.div i 2022 efter 55 spil.
2021 blev er svært år med covid og kun 1 spil fra 1.div, mens i 2022 endte det med et tab 91% efter 19 spil.
Eliteserien. 2021 endte med et fint overskud på 119%, mens det i 2022 blev det svageste området totalt med 88%. Beklager for det! Det burde kun blive bedre i år ellers så skal jeg nok erkende at jeg ikke duger til det:-) Faktisk var det røde tall på alle odds intervaller, minus en og den gik så i et meget flot pluds på hele 138% efter 55 spil, så jeg forsøge at se efter flest spil med odds 1,76-2,00 i år.
Betvalue-statistik: Også her samme stats som ovenfor. Røde tall minus 105-110 som gik meget flot med 119% og 14,21.
Handicap spil, ofte satt en lille uge før kampstart var der hvor det var bedst succes.
Norsk pokal var eneste liga med pluds i både 2021 og 2022 efter 17 spil.
Ligaen starter først op 10.april, men det er allerede solgt og købt stort ind i de fleste klubber, så vil her forsøge at give et løbende overblik over hvordan klubbene står foran årets sæson.
Jeg har og set på hvordan jeg har klarert mig med tips her på Betxpert i de to første år, hvor det gik fint det første år med 111%, men sidste år gik det mindre godt med minus og 97%.
Det kom en del kritik, specielt i 2022 og ofte fra de samme personene og det havde jeg det helt ok med. Kritikken gik først fremst på at det var for mange spil fra lavere div(som skulle give mig et bedre regnskab, så la os se på det længere ned), spil på smale markeder og at det var useriøst. Det var og spil som rettet forkert og bare for at lægge den helt død, jeg har aldrig rettet et tabt spil som vundet. Det vill være idiotisk og pinligt, men langt de fleste spil rettet automatisk, hvis det ikke er spil på hjørnespark, kort eller andre spil som ikke er over/under eller 1x2.
Spil på norsk 3. divisjon som skulle give mig pluds på et marked som er svært at få satt mange units på:
I Norge har man Eliteserien, 1.divisjon, 2x 2.divisjon og 6x 3.divisjon. 3.divisjon er delt op så de fleste klubber spiller i "lokalområdet" men da Norge er et stort land så er det likevel alm. med rejser på 500km og specielt i afd. 6 så spiller klubber helt i nord mod klubber fra Oslo området - så Hammerfest som har rykket op fra 4.div og beskrives som verdens nordligste by med sine 10 000 indbyggere skal rejse næsten 2000km for flere af sine udekampe. Man kan helt sikkert ha en mening om at flere af disse hold er amatører for det er de fleste officielt, selv om de både betales og typisk træner 4x om ugen, men det er og flere her som har satt pris på de spil. Jeg vil forsøge at minimere spil på 3.div i år.
I 2021 havde jeg 4 spil på norsk 3.divisjon og tabte på 3 af dem.
I 2022 gik det bedre med et magert pluds på 1,6 efter 53 spil.
Norsk toppfotball beskrives fra 2.divisjon op højere. Tidligere bestod norsk 2.divisjon af 6 afdelinger - bl.a. den gang jeg spillede fotball i Norge som er noget år siden ja, men nivået er langt højere nu hvor det kun er to afdelinger og flere hold med budsjetter på over 20 millioner. Bryne havde 22,5 millioner i årsbudsjett allerede i 2017, Arendal langt over de sidste årene. Notodden, Brattvåg, Lyn, FFK og andre klubber som satser på at rykke opp i 1.div er typisk alle over 20 mill i årsomsetning. En klub i nord Norge, Harstad fortalte åbent at de brugte over 1 millioner på spillerlønninger da de var i 3.div. Nu er de rykket ned til 4.div.
Spil på 2.div:
2021: 6/9 ind.
2022: 2/2 ind.
Totalt blev det et pluds på 3,41 på norsk 2. og 3.div i 2022 efter 55 spil.
2021 blev er svært år med covid og kun 1 spil fra 1.div, mens i 2022 endte det med et tab 91% efter 19 spil.
Eliteserien. 2021 endte med et fint overskud på 119%, mens det i 2022 blev det svageste området totalt med 88%. Beklager for det! Det burde kun blive bedre i år ellers så skal jeg nok erkende at jeg ikke duger til det:-)
Faktisk var det røde tall på alle odds intervaller, minus en og den gik så i et meget flot pluds på hele 138% efter 55 spil, så jeg forsøge at se efter flest spil med odds 1,76-2,00 i år.
Betvalue-statistik: Også her samme stats som ovenfor. Røde tall minus 105-110 som gik meget flot med 119% og 14,21.
Handicap spil, ofte satt en lille uge før kampstart var der hvor det var bedst succes.
Norsk pokal var eneste liga med pluds i både 2021 og 2022 efter 17 spil.