jeg har fundet et spændende spil hos 365
VM topscorer fra La Liga(antal mål):
Griezmann 2.75 (3)
ronaldo 2.75 (3)
Cheryshev 2.75 (3)
Modric 51 (2)
3 spillere står lige, men kun Griezmann er stadig i spil, og han har to kampe til at score min 1 mål.
Modric, som også har to kampe tilbage, kan true spillet forudsat han scorer 2 mere end Griezmann.
Dette scenarie kan backes til odds 51, og udløser samtidig gevinst hvis Modric også ender på 3 mål.
Regler er vigtige her:
Hvis mere end en spiller har scoret det samme antal mål, når turneringen slutter, gælder regler for dødt løb (i stedet for spilleren, der modtager Golden Boot, som bestemt af FIFAs regler for uafgjort).
Et dødt løb betyder, at gevinster på vindende væddemål udregnes ved at dividere den oprindelige indsats med det samlede antal spillere, som står uafgjort som topscorer.
Mål, der scores i straffesparkskonkurrence, tæller ikke med.
Dvs man vinder 33.3% af indsats x2,75 hvis Griezmann og Modric ikke scorer.
25% af indsats x2.75 hvis Modric scorer og Griezmann ikke scorer.
100% af indsats x2.75 hvis Griezmann scorer min 1 mål uden Modric scorer to
50% af indsats x2.75 hvis Griezmann scorer 1 mål og Modric scorer to
Spillet kan så yderligere sikres mod Modric til odds 51 som vil give fin tilbagebetaling i alle ovenstående scenarier.
Er jeg galt på den her, Eller er spil på Griezmann ikke oplagt og uden den store risiko?
Griezmann har to kampe, Ronaldo og Cheryshev er færdige.
Dvs spil på Griezmann scorer min 1 mål til odds 2.75, med stor sandsynlighed for tilbagebetaling af 91,6% af indsats hvis han ikke scorer.
Andre som kan true spillet er Dembele, Varane, Rakitic, men der er kun odds oppe på Dembele på 1001.
Når noget ser for godt ud til at være sandt så er det som regel ikke sandt :-)
Where is the catch her? Hvad har jeg misset?
VM topscorer fra La Liga(antal mål):
Griezmann 2.75 (3)
ronaldo 2.75 (3)
Cheryshev 2.75 (3)
Modric 51 (2)
3 spillere står lige, men kun Griezmann er stadig i spil, og han har to kampe til at score min 1 mål.
Modric, som også har to kampe tilbage, kan true spillet forudsat han scorer 2 mere end Griezmann.
Dette scenarie kan backes til odds 51, og udløser samtidig gevinst hvis Modric også ender på 3 mål.
Regler er vigtige her:
Hvis mere end en spiller har scoret det samme antal mål, når turneringen slutter, gælder regler for dødt løb (i stedet for spilleren, der modtager Golden Boot, som bestemt af FIFAs regler for uafgjort).
Et dødt løb betyder, at gevinster på vindende væddemål udregnes ved at dividere den oprindelige indsats med det samlede antal spillere, som står uafgjort som topscorer.
Mål, der scores i straffesparkskonkurrence, tæller ikke med.
Dvs man vinder 33.3% af indsats x2,75 hvis Griezmann og Modric ikke scorer.
25% af indsats x2.75 hvis Modric scorer og Griezmann ikke scorer.
100% af indsats x2.75 hvis Griezmann scorer min 1 mål uden Modric scorer to
50% af indsats x2.75 hvis Griezmann scorer 1 mål og Modric scorer to
Spillet kan så yderligere sikres mod Modric til odds 51 som vil give fin tilbagebetaling i alle ovenstående scenarier.
Er jeg galt på den her, Eller er spil på Griezmann ikke oplagt og uden den store risiko?
Griezmann har to kampe, Ronaldo og Cheryshev er færdige.
Dvs spil på Griezmann scorer min 1 mål til odds 2.75, med stor sandsynlighed for tilbagebetaling af 91,6% af indsats hvis han ikke scorer.
Andre som kan true spillet er Dembele, Varane, Rakitic, men der er kun odds oppe på Dembele på 1001.
Når noget ser for godt ud til at være sandt så er det som regel ikke sandt :-)
Where is the catch her? Hvad har jeg misset?