18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Bayern München - Schalke 04 (stub0007)

Escudero har kun spillet ialt 3 kampe fra start i Bundesligaen, så han er vel ikke den foretrukne på venstre back eller ?

Men hvis alternativet er Hans Sarpei, så ville jeg da godt nok også vælge den unge spanier.

Dog er det vel den unge tysker Lukas Scmitz, der har været den foretrukne spiller på venstre back.

Jeg tvivler på, at Höwedes vil blive kastet i aktion i kampen mod Bayern. Han er jo skadet og vil nok blive sparet til Man.U kampen, hvis han kan nå at blive klar til den.

Angående dit bet, så har jeg svært ved at se den gå under 2.5, hvis Schalke på ny sejler så meget i forsvaret som det eksempelvis var tilfældet mod Man.United. Derudover har jeg også mine tvivl om Schalkes motivation og om de vil stille i stærkeste. Schalke blev jo tromlet omkuld mod Man.U. og de brugte endda utrolig mange kræfter på at følge med i tempoet. Men Schalke var ganske enkelt overmatchet.

Det tror jeg også de bliver mod et topmotiveret Bayern mandskab, som har utrolig meget på spil og de vil ganske givet ikke vise nogen form for nåde mod et vakkelvornt Schalke mandskab, som gav chance på chance væk mod Man.U. og det var helt utroligt så uskarpe Manchester spillerne var foran mål. Dog stod Neuer også en fantomkamp i målet.

Hvis Schalke overhovedet skal have en chance mod Man.United i returopgøret, så er de nødt til at spare spillere her, da der virkelig bliver brug for en kraftpræstation af de helt store for at vinde i Manchester.

Hvis de gør det, så bliver kampen mod Bayern med garanti en endnu mere ensidig affære end mod Man.U.
Denne tråd er relateret til Bayern München - Schalke 04

4 Kommentar

Tilføj kommentar