18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Scandic snupper 8.000 og lukker konto uden grund

98 kommentarer
28 Visninger
Hej,

Er stadig lidt rystet. Jeg hævede forleden 8.300 kr. fra Scandic. Da jeg ikke havde modtaget penge, chattede jeg med supporten for at få en status. Hans sagde, at min konto skulle verificeres yderligere, og at jeg skulle sende pas, regning og foto hvor jeg holder mit pas.

Det gjorde jeg så. Men en halv time senere modtog jeg kortfattet besked om, at min konto er lukket permanent. De vil ikke fortælle hvorfor. Den er bare lukket og jeg får ikke mine penge. Punktum.

Jeg har igen og igen forsøgt at få en forklaring. Men supporten holder sig til, at den bare er lukket og han ikke kan give mig en grund.

Summasumarum: Jeg har verificeret med NemID, har indsendt en masse dokumentation - og så lukker de bare min konto og nupper 8.300 kr i gevinster fra mig.

Hvad gør jeg? Og kan BetExpert hjælpe i den her sag?

På forhånd tak

98 Kommentar

Tilføj kommentar