Hej, Jeg ramte gevinster for over 19.000 kr hos nordicbet på Korea med 5 ( mod fiji) til odds 3 for 2785 kr og 8-0 til odds 46 for 245kr ( jeg missede en masse andre tips hos dem og andre steder bl.a i samme kamp). Har desuden Colin Todd til at blive fyret først til 25 gange for 300 kr og nu mens jeg afventede denne gevinst ( det meste røg igen som tab andre steder, da Nordicbet valgte at undlade at åbne mexico vs fiji), nu har jeg så fået en undskyld mig uforskammet mail om at min gevinst er indraget, men at jeg da får mit indskud tilbage, de må være blevet akut...hvilke rettigheder har jeg ? Jeg har ikke udnyttet en fejl, jeg tabte en del penge andre steder på OL fodbold, også i pågældende kamp, bare at de prøver at konfiskere mine helt lovlige gevinster, gør mig edderrasende... Et er de ikke vil have vindende kunder, men at de prøver at konfiskere gevinsten således... : "Vi skriver til dig for at informere om at midlerne på din konto er blevet konfiskeret og din indbetaling refunderet.
Kontoen er blevet lukket, grundet regelbrud på regel 5.2 og 5.7 i vores generelle regler og vilkår.
Regel 5.2 lyder således: "Ethvert bonustilbud fra NordicBet gælder kun én gang pr. kundekonto, computer, husstand, IP-adresse og andre steder med en delt computer (kontor, bibliotek, universitet osv.)."
Regel 5.7 lyder sådan: "NordicBet forbeholder sig retten til, at annullere enhver bonus og / eller gevinster opnået ved svigagtig adfærd, herunder retten til at afvise udbetaling, hvis vi har mistanke om, at bonustilbud er blevet misbrugt."
Da der har været tegn på misbrug og efter det blevet vurderet at du har overtrådt disse regler, som du valgte at acceptere ved oprettelse, har den relevante afdeling besluttet at annullere din udbetaling, annullere dine aktive spil og at konfiskere alle midler på kontoen.
Du har dog fået dit indskud tilbage, således at du ikke har tabt nogen penge.
Denne beslutning er endelig og vil ikke blive ændret.
Du ønskes en god dag, trods dette!
Med venlig hilsen, Nicklas NordicBet.dk KundeService."
"Vi skriver til dig for at informere om at midlerne på din konto er blevet konfiskeret og din indbetaling refunderet.
Kontoen er blevet lukket, grundet regelbrud på regel 5.2 og 5.7 i vores generelle regler og vilkår.
Regel 5.2 lyder således: "Ethvert bonustilbud fra NordicBet gælder kun én gang pr. kundekonto, computer, husstand, IP-adresse og andre steder med en delt computer (kontor, bibliotek, universitet osv.)."
Regel 5.7 lyder sådan: "NordicBet forbeholder sig retten til, at annullere enhver bonus og / eller gevinster opnået ved svigagtig adfærd, herunder retten til at afvise udbetaling, hvis vi har mistanke om, at bonustilbud er blevet misbrugt."
Du kan finde de fulde regler og vilkår her:https://www.nordicbet.dk/custo…Anchor1
Da der har været tegn på misbrug og efter det blevet vurderet at du har overtrådt disse regler, som du valgte at acceptere ved oprettelse, har den relevante afdeling besluttet at annullere din udbetaling, annullere dine aktive spil og at konfiskere alle midler på kontoen.
Du har dog fået dit indskud tilbage, således at du ikke har tabt nogen penge.
Denne beslutning er endelig og vil ikke blive ændret.
Du ønskes en god dag, trods dette!
Med venlig hilsen,
Nicklas
NordicBet.dk KundeService."