Jeg vandt på spil 60000 kr. De spurgte til dokumenter og er godkendt i 3 dage.
Hej Troels, Tak for din henvendelse. Jeg kan med glæde oplyse at den fremsendte dokumentation er godkendt og din Unibetkonto genåbnet . God fornøjelse... Hvis du har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen. Med Venlig Hilsen, Annette
Unibet Support
Jeg bestilte tilbagetrækning 25.000 kr. Min konto blev straks lukket.
Nedenfor kan du se deres e-mail/
Hej Troels,
Tak for din henvendelse. Vi beklager at måtte meddele dig, at din Unibet konto midlertidigt er lukket, mens vi undersøger en mulig overtrædelse af vores sikkerhedsregler og betingelser, vi håber at kunne afslutte denne undersøgelse så hurtigt som muligt og vil herefter beslutte, hvilket tiltag vi eventuelt yderligere er forpligtet til at tage.
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen.
Med venlig hilsen,
Henry
Unibet Support
Hej Troels,
Vi beklager at måtte meddele dig, at din Unibet konto er blevet lukket permanent, da vi mener, at vores sikkerhedsregler og betingelser er blevet overtrådt. Betragt dette vores endelige beslutning i denne sag, vi er ikke i stand til at give yderligere informationer, i overensstemmelse med regel 2,3
Unibet forbeholder sig retten til, til enhver tid
At nægte at åbne en konto og/eller lukke en eksisterende konto uden begrundelse; At afvise at acceptere indbetalinger uden begrundelse;
Med venlig hilsen,
Henry
Unibet Support
Hej Troels,
Beslutningen er taget af vores sikkerhedsafdeling, på baggrund af vores regel 2.1:
En individual person kan ikke deltage i et spil, medmindre hand/hun er registreret som spiller og har en Unibet konto. For at en individual kan blive registreret som spiller, skal han/hun indsende en ansøgning om registrering, og denne ansøgning kræver mindst følgende detaljer:(a) at spilleren er fyldt atten (18) år;(b) spillerend identitet;(c) spillerens opholdsadresse; og(d) spillerens gyldige e-mail adresse.Når en individual person ansøger om registrering, garanterer han/hun for at oplysningerne på registreringsansøgningen er sande og korrekte. Unibet kan ikke registrere en enkeltperson, som allerede er blevet registreret, og Unibet vil annullere en sådan registrering, hvis det viser sig at en spiller har givet falske oplysninger under registreringen som en spiller.
Med venlig hilsen,
Henry
De ønsker ikke at besvare mine spørgsmål. Hjælp mig hvad jeg skal gøre?
Hej Troels,
Tak for din henvendelse.
Jeg kan med glæde oplyse at den fremsendte dokumentation er godkendt og din Unibetkonto genåbnet .
God fornøjelse...
Hvis du har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen.
Med Venlig Hilsen,
Annette
Unibet Support
Jeg bestilte tilbagetrækning 25.000 kr. Min konto blev straks lukket.
Nedenfor kan du se deres e-mail/
Hej Troels,
Tak for din henvendelse. Vi beklager at måtte meddele dig, at din Unibet konto midlertidigt er lukket, mens vi undersøger en mulig overtrædelse af vores sikkerhedsregler og betingelser, vi håber at kunne afslutte denne undersøgelse så hurtigt som muligt og vil herefter beslutte, hvilket tiltag vi eventuelt yderligere er forpligtet til at tage.
Med venlig hilsen,
Henry
Unibet Support
Hej Troels,
Vi beklager at måtte meddele dig, at din Unibet konto er blevet lukket permanent, da vi mener, at vores sikkerhedsregler og betingelser er blevet overtrådt. Betragt dette vores endelige beslutning i denne sag, vi er ikke i stand til at give yderligere informationer, i overensstemmelse med regel 2,3
Unibet forbeholder sig retten til, til enhver tid
At nægte at åbne en konto og/eller lukke en eksisterende konto uden begrundelse;
At afvise at acceptere indbetalinger uden begrundelse;
Med venlig hilsen,
Henry
Unibet Support
Hej Troels,
Beslutningen er taget af vores sikkerhedsafdeling, på baggrund af vores regel 2.1:
En individual person kan ikke deltage i et spil, medmindre hand/hun er registreret som spiller og har en Unibet konto. For at en individual kan blive registreret som spiller, skal han/hun indsende en ansøgning om registrering, og denne ansøgning kræver mindst følgende detaljer:(a) at spilleren er fyldt atten (18) år;(b) spillerend identitet;(c) spillerens opholdsadresse; og(d) spillerens gyldige e-mail adresse.Når en individual person ansøger om registrering, garanterer han/hun for at oplysningerne på registreringsansøgningen er sande og korrekte. Unibet kan ikke registrere en enkeltperson, som allerede er blevet registreret, og Unibet vil annullere en sådan registrering, hvis det viser sig at en spiller har givet falske oplysninger under registreringen som en spiller.
Med venlig hilsen,
Henry
De ønsker ikke at besvare mine spørgsmål.
Hjælp mig hvad jeg skal gøre?