18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Udfordringer med bet365 - og deres kampagner - og fuldstændig ansvarfralæggelse af værste skuffe.

36 Visninger
hej alle.
Jeg står i en situation, hvor jeg synes bet 365 er gået langt over grænsen i et forsøg på at fralægge sig ethvert ansvar.

Jeg har læst om flere, som har haft problemer med deres kampagner og tilbud, men denne gang har jeg fået nok og har valgt at lukke min konto. I kender det sikkert spil for 50 kroner og få væddemålskreditter. Det tilbud havde de også på AGF-Midtjylland i pokalsemifinalen for et par uger siden.

Midtjylland vinder på et mål af Lee med Simsir med assisten. Jeg finder på deres hjemmeside et væddemål på Simsir eller Billing mål eller assist til 2,20 (har taget billede af det, fordi jeg ofte har stået i en situation, hvor jeg har manglet dokumentation overfor netop bet365).

Bet365 sætter væddemålet som tabt, fordi det er ændret til kun mål og ikke assist. Jeg tager kontakt til dem og fremsender dokumentationen til dem og forventer at de retter tilbage. Det gør de ikke, da det er mit ansvar, at tjekke op på, at det er det rigtige væddemål. Jeg påpeger, at det står på hjemmesiden og dermed stoler på det, men får følgende svar fra kundeservice.

Selvom alle forholdsregler er taget for at sikre, at informationerne vist på siden er korrekte, så bør den kun bruges som en guide. I tilfælde af at nogle informationer (resultat, tidspunkt for kamp etc.) er forkerte, påtager vi os ikke noget ansvar for dette.

Jeg synes, det er et voldsomt arrogant svar at få.

Jeg fulgte så op med at spørge, om det så også gælder ved andre ting på deres hjemmeside, fx tilbud om væddemålskreditter, hvor de ændre dem på bagkant. Til det var svaret - Med hensyn til vores kampagner er oplysningerne i tilbuddene korrekte.

Det er så endnu mere arrogant.

Jeg har personligt spillet mine sidste penge hos bet365, også selvom de er nogle af dem med det bedste spiludbud.

Tilføj kommentar