18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Udbetaling - William Hill

2 kommentarer
45 Visninger
Halløj derude,

Har et lille problem hos William Hill, som jeg lige vil høre jeres mening på.

Sidste lørdag d. 5/12, oprettede jeg en bruger på WH eftersom de havde WHOP ME, med et overlay på knap 25k$.

Jeg går så hen og casher en lille skilling, som jeg så gerne vil have udbetalt. Skriver allerede til dem samme dag, om jeg skal indsende billeder af pas, visa osv.
I første omgang får jeg så besked på, at dette ikke er nødvenligt, og at jeg bare kan cashe ud. Lidt skeptisk, men fedt tænker jeg.

2min senere popper der så en mail op fra dem, skal så alligevel indsende billeder, fair nok, selvom de først havde sagt det ikke var nødvendigt.
Jeg scanner diverse dokumenter og sender dem og tænker ikke mere over det. Et par timer senere modtager jeg dog en ny mail. Nu vil de have at jeg skal tage billeder med kamera i stedet for, hvilket jeg aldrig har prøvet før.

Det bliver så gjort søndag morgen, og bliver hurtigt valideret. De siger dog i supporten at der godt kan gå et par dage før udbetalingen går igennem, men at jeg er velkommen til skrive senere på ugen, for at høre status på den.

Fredag tjekker jeg så min bank konto, ingen penge fra WH. Jeg skriver efterfølgende for at høre om de er gået igennem, hvilket ham i livechatten pænt fortæller at de er, og jeg burde snart have dem.

I dag tænker jeg, så må de satme da ha' gået ind, men nææh nej. Så for 20min siden skriver jeg så til dem, nu fortæller de mig så at pengene aldrig er blevet sendt, da de stadig er ved at føre et sikkerhedstjek, hvilket undre mig meget, eftersom de har fortalt 1 gang at de har udbetalt dem.

Nu vil jeg så høre jer, om det her virker normalt eller om det det bare er mig der er utålmodig :)

2 Kommentar

Tilføj kommentar