Jeg har brugt Betano siden de kom ind på det danske marked, og har generelt været godt stemt overfor dem, og faktisk også syntes at deres kundeservice har virket upåklageligt, dog må man forstå, at de har været kraftigt ramt af udfordringer, når det gælder overførsler af kundernes udbetalinger, i længere tid, og det kan jo undrer, at de så ikke får løst det problem, men det stikker givetvis ret dybt.
Jeg er i hver fald blevet præsentereret for denne begrundelse over de sidste 5 uger, fra diverse kundeservicemedarbejder som, Amalia B, Oscar H, Villads og Luke H, og jeg har selv oplevet det på egen krop.
Udbetalinger der står som "fuldført", som så ikke når frem til bankkonto, men sættes retur på spillekonto, da de ikke kan få kontakt til min bank , eller at min bank afviser dem...
Da jeg så beder om en udbetaling med ret stor værdi for mig, så står den også som fuldført, og den laves som bankoverførsel, og her er behandlingstiden op til 24 timer. Den kommer dog aldrig frem til min bankkonto, da jeg så kontakter deres livechat, oplyser de mig om, at jeg lige skal give dem 24 timer mere, og så er pengene på konto, det sker ikke, så opretter de sag til bogholderiet, og så finder de ud af hvad der er sket, det tager 24-48 timer, men heller ikke det løser noget, jeg høre simpelthen intet, når jeg kontakter livechat, henviser de til det er bogholderiet der sidder med sagen, og de arbejder på højtryk, og nu har vi rundet 432 timer, og ingen penge modtaget, og ingen svar fra dem.
Jeg kontakter mi bank i frustration, og de siger at de kan hjælpe med at sporer overførsel, så de sender mail, som jeg videresender til Betano, men Betano vil ikke oplyse transaktionsnummer osv, og vil ikke være behjælpelig.
Jeg laver efterfølgende 3 udbetalinger mere, og det er mindre beløb, de dukker op.
Hvad er læren af det her??
At betano godt kan tryller dine udbetalinger væk, og når de vælger at gøre det, så kan du intet gøre, så er dine penge væk.
Jeg er i hver fald blevet præsentereret for denne begrundelse over de sidste 5 uger, fra diverse kundeservicemedarbejder som, Amalia B, Oscar H, Villads og Luke H, og jeg har selv oplevet det på egen krop.
Udbetalinger der står som "fuldført", som så ikke når frem til bankkonto, men sættes retur på spillekonto, da de ikke kan få kontakt til min bank , eller at min bank afviser dem...
Da jeg så beder om en udbetaling med ret stor værdi for mig, så står den også som fuldført, og den laves som bankoverførsel, og her er behandlingstiden op til 24 timer. Den kommer dog aldrig frem til min bankkonto, da jeg så kontakter deres livechat, oplyser de mig om, at jeg lige skal give dem 24 timer mere, og så er pengene på konto, det sker ikke, så opretter de sag til bogholderiet, og så finder de ud af hvad der er sket, det tager 24-48 timer, men heller ikke det løser noget, jeg høre simpelthen intet, når jeg kontakter livechat, henviser de til det er bogholderiet der sidder med sagen, og de arbejder på højtryk, og nu har vi rundet 432 timer, og ingen penge modtaget, og ingen svar fra dem.
Jeg kontakter mi bank i frustration, og de siger at de kan hjælpe med at sporer overførsel, så de sender mail, som jeg videresender til Betano, men Betano vil ikke oplyse transaktionsnummer osv, og vil ikke være behjælpelig.
Jeg laver efterfølgende 3 udbetalinger mere, og det er mindre beløb, de dukker op.
Hvad er læren af det her??
At betano godt kan tryller dine udbetalinger væk, og når de vælger at gøre det, så kan du intet gøre, så er dine penge væk.