Jeg tillader mig hermed at dele min frustation over betandwin (BAW) med jer i håbet om et godt råd eller deling af erfaringer.
I slutningen af oktober måned ønskede jeg at foretage en udbetaling (min første) fra BAW. Jeg anmodede om overførsel til min bankkonto. Dagen efter fik jeg en mail fra dem, hvori de efterspurgte kopi af mit pas (for min sikkerheds skyld!!!)
Jeg indscannede mit pas og sendte det straks til dem med anmodning om bekræftelse af modtagelsen. Den fik jeg aldrig, og et par dage efter forsøgte jeg at kontakte dem (via mail), men fik stadig intet svar...
En uges tid senere fik jeg en ny mail fra BAW, hvori der stod at de ikke kunne udbetale pengene, da de ikke havde modtaget kopi af mit pas.
Dette stillede jeg mig naturligvis uforstående over for og jeg forsøgte påny at kontakte dem, idet jeg igen fremsendte kopi af mit pas. Stadig ingen respons.
BAW har en "kontaktboks" på deres hjemmeside og her forsøgte jeg også at skrive til dem. Jeg fik herefter et standardsvar fra deres kundeservice, hvori de meddelte, at de ikke havde modtaget min identifikation (=paskopi).
Jeg sendte passet igen og anmodede påny om udbetaling. Igen fik jeg en standardskrivelse om, at de ikke kunne udbetale, før de modtog identifikation (for min egen sikkerhed!!!).
Jeg forsøgte de næste par dage at sende identifikationen til ALLE de mailadresser, som står på deres hjemmeside. Hver gang anmodede jeg om bekræftelse på modtagelsen. I alt har jeg nok sendt passet 6 gange fra forskellige mail-adresser (på både dansk og engelsk). Stadig intet svar fra BAW!!!!
I fredags kunne jeg så konstatere at de havde tilbageført beløbet til min spillekonto, i øvrigt uden at give mig meddelelse om det.
Jeg har de seneste par dage forsøgt at kontakte dem via kontaktboksen på deres hjemmeside, men nu besvarer de end ikke mine henvendelser.
Hvorvidt jeg nogensinde får min penge udbetalt begynder jeg ærligt talt at tvivle på, så mit råd til alle, som ønsker at oprette konto hos BAW er: HOLD JER LANGT VÆK!!!
Det er den dårligste service, jeg nogensinde har oplevet fra en bookmaker og jeg er i hvert fald færdig med at spille hos dem. De svarer ikke på henvendelser og benytter et hensyn, som er oprettet for at beskytte forbrugeren, til at nægte at udbetale gevinster.
Har nogen af Jer opnået at få udbetalt penge fra BAW, må I endelig besvare dette indlæg med en fyldig instruktion på, hvordan det lykkedes.... :-)
På forhånd tak for hjælpen...
I slutningen af oktober måned ønskede jeg at foretage en udbetaling (min første) fra BAW. Jeg anmodede om overførsel til min bankkonto. Dagen efter fik jeg en mail fra dem, hvori de efterspurgte kopi af mit pas (for min sikkerheds skyld!!!)
Jeg indscannede mit pas og sendte det straks til dem med anmodning om bekræftelse af modtagelsen. Den fik jeg aldrig, og et par dage efter forsøgte jeg at kontakte dem (via mail), men fik stadig intet svar...
En uges tid senere fik jeg en ny mail fra BAW, hvori der stod at de ikke kunne udbetale pengene, da de ikke havde modtaget kopi af mit pas.
Dette stillede jeg mig naturligvis uforstående over for og jeg forsøgte påny at kontakte dem, idet jeg igen fremsendte kopi af mit pas. Stadig ingen respons.
BAW har en "kontaktboks" på deres hjemmeside og her forsøgte jeg også at skrive til dem. Jeg fik herefter et standardsvar fra deres kundeservice, hvori de meddelte, at de ikke havde modtaget min identifikation (=paskopi).
Jeg sendte passet igen og anmodede påny om udbetaling. Igen fik jeg en standardskrivelse om, at de ikke kunne udbetale, før de modtog identifikation (for min egen sikkerhed!!!).
Jeg forsøgte de næste par dage at sende identifikationen til ALLE de mailadresser, som står på deres hjemmeside. Hver gang anmodede jeg om bekræftelse på modtagelsen. I alt har jeg nok sendt passet 6 gange fra forskellige mail-adresser (på både dansk og engelsk). Stadig intet svar fra BAW!!!!
I fredags kunne jeg så konstatere at de havde tilbageført beløbet til min spillekonto, i øvrigt uden at give mig meddelelse om det.
Jeg har de seneste par dage forsøgt at kontakte dem via kontaktboksen på deres hjemmeside, men nu besvarer de end ikke mine henvendelser.
Hvorvidt jeg nogensinde får min penge udbetalt begynder jeg ærligt talt at tvivle på, så mit råd til alle, som ønsker at oprette konto hos BAW er: HOLD JER LANGT VÆK!!!
Det er den dårligste service, jeg nogensinde har oplevet fra en bookmaker og jeg er i hvert fald færdig med at spille hos dem. De svarer ikke på henvendelser og benytter et hensyn, som er oprettet for at beskytte forbrugeren, til at nægte at udbetale gevinster.
Har nogen af Jer opnået at få udbetalt penge fra BAW, må I endelig besvare dette indlæg med en fyldig instruktion på, hvordan det lykkedes.... :-)
På forhånd tak for hjælpen...